Michael Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Oh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Dipsie is opgelicht door Recruut en moet hem 5 muntjes betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Hmmhmmm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Hmm, nu ik het vat van het spel ken, denk ik dat ik er toch maar mee stop. Ik had andere spelletjes in gedachten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Hmm, nu ik het vat van het spel ken, denk ik dat ik er toch maar mee stop. Ik had andere spelletjes in gedachten.. Oke jammer. Gelukkig hieft het spel niet te stoppen want Bassieboy valt in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 dus als het even fout gaat direct stoppen ;/ wel sneu voor bassieboy dat ie start met 5 minder munten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 dus als het even fout gaat direct stoppen ;/ wel sneu voor bassieboy dat ie start met 5 minder munten Opzich mag hij ook wel met 20 beginnen als iedereen dat goed vindt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Mag van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 dus als het even fout gaat direct stoppen ;/ wel sneu voor bassieboy dat ie start met 5 minder munten Dit is dus volslagen onzin. Ik ben niet gestopt omdat het fout ging. Ik vond het van het begin af al niks, maar wilde het toch proberen. Na een tijdje heb ik echter besloten om te stoppen, en dat viel (helaas) net nadat ik beet genomen was door Recruut. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Okay sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Mag van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Wil iemand mij wat snoep geven? Stuur maar via Dropbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 volgens mij begint spacy langzamer hand een beetje zwart te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Door al die woordgrappen die ik over mijn snoep moet maken begin ik er zelf serieus een enorme behoefte aan te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 I see what you did there Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.