Recruut Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Sorry dat ik je oplichte, van mij mag bassieboy beginnen met 20 muntjes ^^ dat gun ik je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Sorry dat ik je oplichte, van mij mag bassieboy beginnen met 20 muntjes ^^ dat gun ik je . It's part of the game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Klopt haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 I love being name dropped. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Dus wie heeft chocola? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Iedereen die voor morgenavond 22.00 zijn koppeltje heeft gevonden krijgt 5 gratis muntjes. Daarna worden de namen die nog geen koppel hebben bekendgemaakt en dan zullen zij ook sneller hun koppeltje vinden en kunnen we door naar opdracht 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Krikke heeft spacycolours opgelicht en krijgt 5 muntjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Wat een etters die me proberen op te lichten zeg. Jammer dat ik niet antwoord he? :7 Drop it like it's Spacy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Ja TekaLoca ik weet dat jij me ook sowieso oplicht maar toch heb ik ons als koppel ingestuurd. :X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Ja TekaLoca ik weet dat jij me ook sowieso oplicht maar toch heb ik ons als koppel ingestuurd. :X Wat een vertrouwen in je driemalig ex-gangmakker. We waren dikke vrienden volgens jou Als het goed is zijn we ? door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Het spijt me! Ik moest kiezen tussen Krikke1992 en jou. Maar volgende ronde pak ik hem terug! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2014 Ik ben toch zooo benieuwd of ik door ben he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2014 (bewerkt) Ja je moet je compaan vinden, en dan weet je of je door bent... Wanneer eindigt deze ronde, is dat vanavond om 22:00? Bewerkt: 26 maart 2014 door Krikke1992 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2014 dan krijgen we te horen wie er nog eenzaam en alleen zijn ik weet niet of de ronde dan ook stopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.