Nyltje Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 (bewerkt) Asphyxiated is al door, ik neem aan dat hij dan niet meer kan ruilen. Zo dat zag ik niet eens. Ik kijk gwn op pagina 5 wat iedereen heeft. EDIT: Ik heb ff gekeken (met het ruilen erbij), en hij heeft 2x het zelfde van iets. Ik ruil mijn boter nr 7 met nyltje's cacao nr 7 Okay dan. Bewerkt: 29 maart 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Ik ruil mijn boter nr 7 met nyltje's cacao nr 7 Okay dan. mooi! nu heb ik dus ook compleet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Nyltje en dexist zijn door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Misschien is het handig om de lijst te updaten, aangezien ik geen idee heb met wie ik nu nog kan ruilen behalve Krikke, maar Krikke antwoord niet dusja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Nyltje. Dexist. Bassieboy en ezra zijn door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 IK RUIL MIJN SUIKER NUMMER 2 MET BOTER NUMMER 9 VAN TEKALOCA Ik ga akkoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Even voor het overzicht: Wie zijn door: -Ezra -Bassieboy -Aspyxiated -Nyltje -Dexist -Recruut Wat heeft iedereen: SuperGtaGamer -Boter nummer 4 -Water nummer 1 -Water nummer 2 -Cacao nummer 10 TekaLoca -Boter nummer 2 -Water nummer 7 -Suiker nummer 2 -Boter nummer 3 Krikke1992 -Cacao nummer 6 -Suiker nummer 7 -Suiker nummer 5 -Boter nummer 5 SpacyColours. -Cacao nummer 5 -Boter nummer 1 -Water nummer 9 -Water nummer 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Dus ik ben uit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Ik had Krikke1992 wel toestemming gegeven om te ruilen, ik wist niet dat dat ook in dit topic moest... Hij had zijn suiker voor mijn water geruild. Anyway, ik wist echt niet hoe ik van die bedorven boter af moest aangezien iedereen volgens mij al boter had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Helaas is Spacy afgevallen. De opdracht is niet helemaal geslaagd omdat hij mis. iets te makkelijk was. Volgende opdracht komt morgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Dus kan ik Spacy's suiker jatten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Dus de opdracht is afgelopen. Spacy had het bedorven ingrediënt langer dan 1 dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 krijgen de mensen die vandaag nog door gingen(waaronder ik ) ook extra muntjes? of waren die (ik) te laat daarvoor XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Dus enkel Spacy valt af? Ik ga alsnog door? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 er valt altijd maar 1 iemand af per ronde bij deze en vorige ronde was dat dus degene die het verrotte item had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.