Crazy-Ghost Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Sorry alleen ald je binnen 24 uur de ingredienten had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Ja daar was ik al bang voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Ik kon ze hebben maar werd genaaid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Dit is trouwens geen belediging tegenover de organisatie, en ik vind dan ook dat dit een hele leuke Contest is met een unieke idee maar ik zie dat er heel veel vragen opduiken bij anderen en bij mezelf. Zouden jullie misschien een beetje duidelijker kunnen zijn in de Contest? Aangezien ik nu wel steeds doorga met de opdrachten alhoewel ik er totaal niks van begrijp. Misschien kunnen jullie de deelnemers eens een berichtje sturen met duidelijkere informatie van de Contest. Ik begreep namelijk eerst totaal niet waarom ik een aantal ingrediënten kreeg. En ironisch genoeg denk ik ook zelf dat er genoeg deelnemers zijn met de handen in het haar omdat ze het totaal niet begrijpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Nah, het ligt eigenlijk altijd voor de hand. Het duurt bij mij ook altijd even voordat ik het begrijp, maar het is gewoon zeer eenvoudig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Dit was eigenlijk gewoon kwartet met een joker, niks meer niks minder. maar wel leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik heb een item gekregen, maar geen opdracht? Wat moet ik ermee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik heb een item gekregen, maar geen opdracht? Wat moet ik ermee? het staat in een ander topic http://www.gtaforum.nl/topic/130939-opdracht-3-sjakie-en-de-chocoladefabriek/ maar de opdracht is al klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.