lontje8 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 hallo ik ben opzoek naar de romeo hearse de lijkenwagen heeft iemand er een op ps3 dan hoor ik het graag
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ga maar het kerkje, daar vind gei er 1.
Twedeldie Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Ik heb even snel gezocht op internet voor je. Resultaat staat in spoiler. Veel succes! Bewerkt: 23 maart 2014 door Twedeldie
lontje8 Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 ja dit weet ik maar ze spawnen niet meer daar ben er al meer dan 3 weken naar opzoek minimaal 1 uur per dag maar toch bedankt voor het zoeken
Recruut Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Het beste kun je in die buurtbeetje gaan rond rijden dan spawned als het goed is eentje vazzelf gewoon af en toe kijken. en omdat ik de beroerste niet ben, noem gaan namen wie dat wel is, heb ik een video voor je effe youtube gebruiken.hopelijk heb je er iets aan. Bewerkt: 23 maart 2014 door Recruut
lontje8 Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 dit filmpje heb ik gezien ja maar kans is 1op 1000 tenzij je met een romeo hearse zelf rondrijd dan spawnen ze wel ik rij minimaal 1 uur per dag rond maar nog nooit een gevonden dus als iemand er een heb kan ik dan meerijden en langs de kerk gaan
Michael Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Het is alleen mogelijk om de Chariot Romero's Hearse te vinden in Grand Theft Auto Online om er zelf een te vinden of deze in het spel te hacken met een exploit en daar mogen wij op GTAGames.nl geen ondersteuning voor aanbieden. Bewerkt: 23 maart 2014 door Asphyxiated
lontje8 Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 als je op youtube films kijk zie je dat de spawn kans velemalen hoger is als iemand met een remeo hearse langs de kerk rij want dan spawnen er 3 meestal
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Enige plek waar ik 'm tegengekomen ben is hier.
lontje8 Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 heb iemand gevonden die hem had en we reden langs de kerk en er spawnde er 3 dus nu heb ik hem
schimmelzicht Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je hem nooit nodig zal gebben voor jezelf. Natuurlijk wel als je een respectabele leeftijd behaald heb maar zolang nog niet. Ik wens jou en je genodigden hier ontzettend veel plezier mee en uitermate veel gezelligheid gewenst Gegroet
Tillytown Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 heb iemand gevonden die hem had en we reden langs de kerk en er spawnde er 3 dus nu heb ik hem aangezien jij er nu een hebt zou ik graag je hulp willen om er zelf een te krijgen
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Het is alleen mogelijk om de Chariot Romero's Hearse te vinden in Grand Theft Auto Online om er zelf een te vinden of deze in het spel te hacken met een exploit en daar mogen wij op GTAGames.nl geen ondersteuning voor aanbieden. Ach houd je mond man.
TheDutchWesley Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Het is alleen mogelijk om de Chariot Romero's Hearse te vinden in Grand Theft Auto Online om er zelf een te vinden of deze in het spel te hacken met een exploit en daar mogen wij op GTAGames.nl geen ondersteuning voor aanbieden. Ach houd je mond man. +1
Bassieboy35 Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 In het vervolg dit soort onnodige reacties achterwege laten. Aangezien de topicstarter een Romero Hearse gevonden heeft zet ik er een slotje op, niet mee eens? Stuur dan even een PB.
Recommended Posts