Jump to content

romeo hearse

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik ben opzoek naar de romeo hearse de lijkenwagen

heeft iemand er een op ps3 dan hoor ik het graag

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even snel gezocht op internet voor je.

13869585495275_f.jpg

Resultaat staat in spoiler.

Veel succes! :tu:

Bewerkt: door Twedeldie
Geplaatst:

ja dit weet ik maar ze spawnen niet meer daar ben er al meer dan 3 weken naar opzoek minimaal 1 uur per dag

maar toch bedankt voor het zoeken

Het beste kun je in die buurtbeetje gaan rond rijden dan spawned als het goed is eentje vazzelf gewoon af en toe kijken.

en omdat ik de beroerste niet ben, noem gaan namen wie dat wel is, heb ik

een video voor je effe youtube gebruiken.

hopelijk heb je er iets aan.

Bewerkt: door Recruut
Geplaatst:

dit filmpje heb ik gezien ja maar kans is 1op 1000 tenzij je met een romeo hearse zelf rondrijd dan spawnen ze wel

ik rij minimaal 1 uur per dag rond maar nog nooit een gevonden

dus als iemand er een heb kan ik dan meerijden en langs de kerk gaan

Het is alleen mogelijk om de Chariot Romero's Hearse te vinden in Grand Theft Auto Online om er zelf een te vinden of deze in het spel te hacken met een exploit en daar mogen wij op GTAGames.nl geen ondersteuning voor aanbieden.

Bewerkt: door Asphyxiated
Geplaatst:

als je op youtube films kijk zie je dat de spawn kans velemalen hoger is als iemand met een remeo hearse langs de kerk rij want dan spawnen er 3 meestal

Geplaatst:

heb iemand gevonden die hem had en we reden langs de kerk en er spawnde er 3 dus nu heb ik hem

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je hem nooit nodig zal gebben voor jezelf. Natuurlijk wel als je een respectabele leeftijd behaald heb maar zolang nog niet. Ik wens jou en je genodigden hier ontzettend veel plezier mee en uitermate veel gezelligheid gewenst

Gegroet

Geplaatst:

heb iemand gevonden die hem had en we reden langs de kerk en er spawnde er 3 dus nu heb ik hem

aangezien jij er nu een hebt zou ik graag je hulp willen om er zelf een te krijgen :)
Geplaatst:

Het is alleen mogelijk om de Chariot Romero's Hearse te vinden in Grand Theft Auto Online om er zelf een te vinden of deze in het spel te hacken met een exploit en daar mogen wij op GTAGames.nl geen ondersteuning voor aanbieden.

Ach houd je mond man.

Geplaatst:

Ach houd je mond man.

+1

Geplaatst:

In het vervolg dit soort onnodige reacties achterwege laten. Aangezien de topicstarter een Romero Hearse gevonden heeft zet ik er een slotje op, niet mee eens? Stuur dan even een PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...