DarkViper_Brian Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Hallo mijn activeringscode doet het niet van acc brotherhood doet niet en weet de mail van ubisoft ook niet dus wat moet ik doen? MVG Brian Reageren
mekane Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Wat is de error ? en heb je het spel 2e hands gekocht ? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 NIeuw en weet de error code niet meer Reageren
myron.b Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Waar heb je het spel gekocht ? En hoezo weet je de error niet meer ? Als je het opnieuw probeert moet die error er toch weer komen? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ja heb mijn vader het laten typen Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Nee volgens mij niet nee Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik citeer van de Ubisoft Support Page: If you are starting the game for the first time you will see a game specific window prompting you for the key as seen with the error message above. When activating the game, if you are told the key is not valid then please follow the steps below.Click Cancel on the Product Activation screen to return to Uplay. Now click on the cog in the top right as seen below, and select Activate product. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.