sabinee1995 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Toen ik een uur geleden het spel afsloot zag ik er zo uit zie foto 1. Ik start mijn spel net op en opeens zie ik er zo uit zie foto 2. Weet iemand hoe dit kan? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Het lijkt erop dat je 2 karakters hebt. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Het lijkt erop dat je 2 karakters hebt. Ik heb nooit een 2e karakter gemaakt. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Dan weet ik 't ook nier, ik heb zoiets iig nooit eerder meegemaakt of zelfs maar over gehoord. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 't Kan natuurlijk zijn dat ze zelf het character heeft omgebouwd naar de 2e foto om ons te dollen... Heb je gechecked of er geen broertje/zusje/pa of ma is die aan je console gezeten kan hebben? 't Kan ook nog dat je gehacked bent natuurlijk, voor de zekerheid even je geld en voertuigen maar even nakijken. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Is inderdaad raar, ik heb ooit ook zoiets gehad, maar is al een tijd geleden. Zo had mijn karakter opeens dreadlocks en was ie opeens halfnaakt Maar ik zou ook niet weten wat het precies is en wat je eraan kan doen. Bewerkt: 23 maart 2014 door KaiSkillzz Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Wat je eraan kan doen? Omkleden en evt naar de kapper gaan. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 't Kan natuurlijk zijn dat ze zelf het character heeft omgebouwd naar de 2e foto om ons te dollen... Heb je gechecked of er geen broertje/zusje/pa of ma is die aan je console gezeten kan hebben? 't Kan ook nog dat je gehacked bent natuurlijk, voor de zekerheid even je geld en voertuigen maar even nakijken. Nee ik ben de heletijd op mijn kamer gebleven dus iemand anders kan het niet gedaan hebben. Maar het is al opgelost. Ik denk dat het een bug in het spel is ofzo. Want mijn geld en auto's had ik nog wel gewoon . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.