Jump to content

V mist interiors?


Dutchy3010

Recommended Posts

San Andreas daarintegen had erg veel interiors, maar die waren simpel en kwaliteit van likm'nvestje, dus daarmee is het niet te vergelijken.

De algehele kwaliteit van SA was minder, je moet imo kijken naar in hoeverre de interiors het spel levendiger maken, en dat was enorm het geval in SA. Natuurlijk zou de kwaliteit van de interiors beter moeten zijn, we zijn immers ook bijna 10 jaar verder...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • Dotz

    6

  • SilverRST

    4

  • GTA5VehicleFreak

    3

Dat is idd een groot gemis (samen met hydraulics), en ik vind het ook des te belachelijker dat je in sommige gebouwen niet meer kan na een missie. Ik snap overigens wel dat je niet in de huizen van de sp charaters kan, maar er is zoveel meer om open te gooien. Ik dacht dat ze na GTA 4 hier wel wat van geleerd zouden hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Ik dacht dat ze na GTA 4 hier wel wat van geleerd zouden hebben.

Inderdaad, met LibertyKillerZ ben ik heel vaak naar het Majestic Hotel geweest in Liberty City. Ik vermaakte me dat er wat detail zat wat je normaal niet zou zien. Ik had gehoopt dat ze een aantal van zulke dingen weer deden in Grand Theft Auto V. Maar dat hebben ze dus helaas niet gedaan. Teleurstellend :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook jammer dat veel interiours die in missie's gebruikt worden naderhand afgesloten zijn. Tijdens de eerste playthrough ging ik er wel vanuit dat het wel zou kunnen, maar ik kwam van een koude kermis thuis. De interiours maken voor mij de stad groter. Het lijkt alsof er meer te verkennen is zeg maar. Want in alle interiours zit zoveel detail, zoveel details wat je eigenlijk niet opmerkt omdat je een missie aan het doen bent. Ik hoop dat Rockstar hier zelf nog eens achterkomt en gewoon alle interiours toegankelijk maken. Waarom zou je dat werk wasten?

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Dit was het geen dat ik het meeste miste toen ik GTAV voor het eerst speelde, ben er nu wel overheen. Het had de game wel een stuk beter gemaakt dan die al is. Maar het zou idd in de toekomst nog kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Naar mijn mening gaat R* de slechte kant op na de HD era. Kijk eens naar GTA San Andreas, low quality maar gigantisch veel potentieel en modding mogelijkheden.

Ik lees steeds veel verhalen over hoe slecht GTAV is geworden, teveel dingen zijn weg gelaten en andere zijn uit het spel verwijderd.

Ik weet het zelf niet want ik wacht nog steeds op de PC versie. Dit is nou een van de redenen dat GTAV 'echt naar PC moeten.

Wat mij betreft mag R* hun kop diep in hun kontgat stoppen. Ze zijn overigens ook over-ambitieus over GTA Online bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zelf heel jammer dat veel van de werkkracht van R* is gegaan naar GTA Online i.p.v. GTA V. Het spel voelt niet af. GTA is voor mij altijd een SL only spel geweest, ik vind het daarom ook jammer dat er alleen DLC voor Online uitkomt i.p.v. voor de campaign. Veel interiors zijn maar één keer toegankelijk in heel het spel, en er zit zoveel werk in. Het had gewoon gekunt zoals in de IV multiplayer, dat alle interieuren gewoon toegankelijk zouden zijn. Een gemiste kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap zelf niet waarom R* zo gefocust is op GTA Online. GTA hoort niet eens online te gaan en never will it be.

Talloze DLC's voor Online... Maar ja, ooit de grootste bedrijven gaan ooit de slechte en lage kant op en zo is het met R* ook zo.

Vandaag letterlijke de hele dag bezig geweest met GTA SA modden en mods maken, moest eens zelf echt pauzes nemen.

Ik denk niet dat ook gaat worden bij GTAV, vooral niet bij GTAIV. En dat zegt al heel wat dat het de slechte kant op gaat met R*.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel voelt niet af.

Dat is vreemd, want ik vind het een van de meest levendige games die ik ooit heb gespeeld. Het enige wat je zou kunnen zeggen wat aansluit bij wat je hier beweert is dat de verhaallijn in vergelijking met de rest van het spel wat kort is. Ze is niet echt kort (enkel IV en SA zijn langer) maar als je er gefocust door heen speelt ben je er inderdaad snel door. Dat is te verklaren door de aard van het spel, drie hoofdpersonages zorgt ervoor dat het spel minder kijkt naar alle mogelijke opties rond een individu maar meer naar de gezamenlijke missies. Die zijverhalen zijn er wel degelijk, maar in tegenstelling tot de vorige GTA's moet je ze nu meer zelf opzoeken.

Er hadden natuurlijk wel wat meer interiors toegankelijk mogen zijn, maar niet elk interior (zoals het Departement) is interessant om te gebruiken. Naja, de mogelijkheid had misschien wel wat meer opties meegebracht.

Talloze DLC's voor Online...

Waar heb jij het over? Er is nog geen enkele DLC uitgekomen.

En dat zegt al heel wat dat het de slechte kant op gaat met R*.

Jouw mening, voor mij is het net immens verbeterd na SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Talloze DLC's voor Online...

Waar heb jij het over? Er is nog geen enkele DLC uitgekomen.

DLC=DownLoadable Content, de Beach Bum Pack is dus ook gewoon DLC, het hoeft niet perse betaald te zijn ;)

Maar idd, naar mijn mening mist er ook interieurs, het is ietwat kaal en had de ervaring had meer kunnen zijn.

Burger Shot mis ik wel behoorlijk onder ander, en dat soort interieurs.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA IV hadden ze het beter gedaan. Had graag gezien dat je ziekenhuizen en politiebureau's binnen kon treden.

En net zoals bij GTA IV even naar de burger shot of de cluckin bell kon gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de HD era gaat het steeds bergafwaarts en telkens weer een of andere downgrades. Bij de III Era is het juist steeds veel uitgebreider en

telkens steeds weer nieuwe dingen toegevoegd. Alhoewel het wel erg slecht is dat R* zich moest inhouden vanwege de consoles limieten.

En toen GTAIV uitkwam, ging plotseling alles naar beneden wat betreft de gameplay. Sinds kort ben ik weer GTAIV gaan spelen sinds 4 jaar en jemig wtf kan ik nou in GTAIV doen.

Ik speel het weer alleen puur vanwege de het verhaal, de rest is er geen lol aan.

Ik heb GTAV maar 1 dag gespeeld op de PS3, ik kan niets zeggen over het verhaal want ik wil het niet laten. (Daar wacht ik voor op de PC versie)

De gameplay is wel een beetje net als GTA SA. De map is groot om je makkelijk erin te verdwalen en het kost je veel tijd als vanaf een grote strand naar het groene veld moet rennen.

Maar ik mis inderdaad interiors, ben er geen een tegengekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...