Jump to content

V mist interiors?


Dutchy3010

Recommended Posts

Dus de interiors welke in missies gebruikt worden zijn in de normale gameplay niet toegankelijk?

Niet altijd, maar ze zitten wel in het gebouw zelf.

Oh, dus wanneer je als speler in het gebouw weet te raken ben je (er voor het gemak vanuit gaande dat je ook op de juiste positie bent) in het interior? Interiors die alleen in een missie toegankelijk (horen te) zijn worden niet apart geladen?

Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen.

Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht :N

edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • Dotz

    6

  • SilverRST

    4

  • GTA5VehicleFreak

    3

Dus de interiors welke in missies gebruikt worden zijn in de normale gameplay niet toegankelijk?

Niet altijd, maar ze zitten wel in het gebouw zelf.

Oh, dus wanneer je als speler in het gebouw weet te raken ben je (er voor het gemak vanuit gaande dat je ook op de juiste positie bent) in het interior? Interiors die alleen in een missie toegankelijk (horen te) zijn worden niet apart geladen?

Dat bedoelde ik met 'open universe'. Alles (althans veel) bevind zich in één wereld.

Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen.

Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht :N

edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors?

Die zijn er genoeg :)

Van ongebruikte heb ik helaas geen weet van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik met 'open universe'. Alles (althans veel) bevind zich in één wereld.

Dat begrijp ik, maar doorgaans spreekt de men over de hidden interiors in gevallen als GTA III en hemel K van GTA VC toch van ''hidden interior universe''. Dus zodoende hanteer ik die term ook, al ben ik niet helemaal zeker of de ''GTA V-community'' (voor zover daar sprake van is) die terminologie ook hanteert. Maar zoals je zelf al zei zou dat North Yankton ook ergens moeten zijn.

Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen.

Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht :N

edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors?

Die zijn er genoeg :)

Van ongebruikte heb ik helaas geen weet van.

Nu ben ik wel nieuwsgierig, heb je misschien een of meerdere voorbeelden? :engel::D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen.

Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht :N

edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors?

Die zijn er genoeg :)

Van ongebruikte heb ik helaas geen weet van.

Nu ben ik wel nieuwsgierig, heb je misschien een of meerdere voorbeelden? :engel::D

Ron's trailer, de trailer van de hippie waarvoor je de spaceship parts aan het zoeken bent, Martin Madrazo's huizen, het mortuarium en het FIB building na de heist geloof ik. :)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook zo'n zonde van die interieurs die dan afgesloten worden. Zoals de bar Tequi-la-la, waarbij je 1 minuut naar binnen moet en daarna weer eruit. Dit was een property die je kunt kopen, dus die had ik gelijk gekocht nadat de eidemissie was afgelopen. Toen kon ik er niet meer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...