Dotz Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) Dus de interiors welke in missies gebruikt worden zijn in de normale gameplay niet toegankelijk? Niet altijd, maar ze zitten wel in het gebouw zelf. Oh, dus wanneer je als speler in het gebouw weet te raken ben je (er voor het gemak vanuit gaande dat je ook op de juiste positie bent) in het interior? Interiors die alleen in een missie toegankelijk (horen te) zijn worden niet apart geladen? Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen. Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors? Bewerkt: 7 januari 2015 door Dotz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Dus de interiors welke in missies gebruikt worden zijn in de normale gameplay niet toegankelijk? Niet altijd, maar ze zitten wel in het gebouw zelf. Oh, dus wanneer je als speler in het gebouw weet te raken ben je (er voor het gemak vanuit gaande dat je ook op de juiste positie bent) in het interior? Interiors die alleen in een missie toegankelijk (horen te) zijn worden niet apart geladen? Dat bedoelde ik met 'open universe'. Alles (althans veel) bevind zich in één wereld. Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen. Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors? Die zijn er genoeg Van ongebruikte heb ik helaas geen weet van. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) Dat bedoelde ik met 'open universe'. Alles (althans veel) bevind zich in één wereld. Dat begrijp ik, maar doorgaans spreekt de men over de hidden interiors in gevallen als GTA III en hemel K van GTA VC toch van ''hidden interior universe''. Dus zodoende hanteer ik die term ook, al ben ik niet helemaal zeker of de ''GTA V-community'' (voor zover daar sprake van is) die terminologie ook hanteert. Maar zoals je zelf al zei zou dat North Yankton ook ergens moeten zijn. Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen. Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors? Die zijn er genoeg Van ongebruikte heb ik helaas geen weet van. Nu ben ik wel nieuwsgierig, heb je misschien een of meerdere voorbeelden? Bewerkt: 7 januari 2015 door Dotz Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Zo heb je die glitch waar je een cafe binnen kan maar nog nooit gebruikt en wacht af tot d e heist dan zal je wel meerdere plekken naaar binnen kunnen gok ik Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen. Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors? Die zijn er genoeg Van ongebruikte heb ik helaas geen weet van. Nu ben ik wel nieuwsgierig, heb je misschien een of meerdere voorbeelden? Ron's trailer, de trailer van de hippie waarvoor je de spaceship parts aan het zoeken bent, Martin Madrazo's huizen, het mortuarium en het FIB building na de heist geloof ik. Bewerkt: 7 januari 2015 door ERRWINS Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ik vind het ook zo'n zonde van die interieurs die dan afgesloten worden. Zoals de bar Tequi-la-la, waarbij je 1 minuut naar binnen moet en daarna weer eruit. Dit was een property die je kunt kopen, dus die had ik gelijk gekocht nadat de eidemissie was afgelopen. Toen kon ik er niet meer in. Reageren
TrevorP Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Inderdaad, alles wat beschikbaar is in de game zou beschikbaar moeten blijven. (Althans dat zou ik dus leuker vinden.) Maar neem aan dat voor de PC de Mods heel snel beschikbaar komen dat dat wel kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.