Jump to content

[Chrome] Useful Extensions


.Sharingan

Recommended Posts

Mag je hier ook zelf toevoegingen neerzetten? If so...

11009-64.png?modified=1354204787

Ik introduceer bij deze AutoProxy. Vind je het vervelend dat andere websites jou IP gegevens opslaan en gebruiken? Of word je IP op sommige websites geblokkeerd? Naast handmatig je IP veranderen kun je ook simpelweg AutoProxy installeren en binnen één minuut heb je je instellingen geconfigureerd. Geen pottekijkers meer!

Bewerkt: door Narukami
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    13

  • Dexist

    6

  • Nissan

    5

  • keesdejager

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mag je hier ook zelf toevoegingen neerzetten? If so...

Added.

gewoon fullscreen toch?

Ik neem aan dat dit over de Autoproxy extensie gaat? Probeer berichten waar je vragen over hebt te quoten. Dan weten wij ook waar het over gaat! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat je het topic beter wat algemener kunt maken, aangezien de meeste bekende en veelgebruikte extensies ook beschikbaar zijn op andere browsers als Opera, Firefox, Safari, IE, etc

Buiten dat gebruik ik alleen het welbekende ad-block en toetsenbord snelkoppeling ftw ;) Ctrl+t ctrl+w etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Die suggestie heb ik op de vorige pagina ook al gedaan, maar volgens Sharingan word het topic dan te onoverzichtelijk, en het zal verwarrend worden (voor hem) omdat hij alleen bekend is met Chrome.

Oh, en Whoop, er stond een schrijffout in mijn vorige bericht. Namelijk twee keer "door je IP". Verbeter dat even aub :puh:

Bewerkt: door Narukami
Link to comment
Delen op andere websites

Heb even gechecked, Als ik mediahint uit heb en naar Pandora ga, dan kom ik er niet op :(

Maar heb ik Mediahint aan dan wel!

Dus mediahint+ pandora check.

Grooveshark weet ik niet, ik kan dingen daar luisteren zowel met als zonder Mediahint.

Link to comment
Delen op andere websites

Die suggestie heb ik op de vorige pagina ook al gedaan, maar volgens Sharingan word het topic dan te onoverzichtelijk, en het zal verwarrend worden (voor hem) omdat hij alleen bekend is met Chrome.

Oh, en Whoop, er stond een schrijffout in mijn vorige bericht. Namelijk twee keer "door je IP". Verbeter dat even aub :puh:

Aangepast.

En mensen die een andere browser als chrome gebruiken kunnen net zo goed profiteren van dit topic. Ze moetten alleen zelf de links nog even zoeken. Wellicht dat ik deze toevoeg in de toekomst.

Ik zelf gebruik:

Adblock,, wie niet XD

Auto HD For Youtube, zeer fijne simpele en kleine extensie: http://www.autohdforyoutube.com/

Mediahint, https://mediahint.com/ zorgt dat het internet nergens meer is geblokkeerd, bijvoorbeeld bij netflix, hier mee kan je met een nederlands netflix account toch USA content krijgen :D

AutoHD (Youtube quality) extensie staat al in de OP. Ik was ook bezig met de lijst te updaten. Er zal zometeen een alternatief voor Mediahint in de lijst staan.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

AutoHD (Youtube quality) extensie staat al in de OP. Ik was ook bezig met de lijst te updaten. Er zal zometeen een alternatief voor Mediahint in de lijst staan.

Vanwaar een alternatief ? Mediahint is een prima extensie hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht bestaat het niet binnen Chrome (ik weet niet wat jij gebruikt), en zoekt hij daarom een alternatief. Misschien handig om vanaf nu te vermelden voor welke browser je toevoeging is, maak daar desnoods een regel van :7

Link to comment
Delen op andere websites

AutoHD (Youtube quality) extensie staat al in de OP. Ik was ook bezig met de lijst te updaten. Er zal zometeen een alternatief voor Mediahint in de lijst staan.

Vanwaar een alternatief ? Mediahint is een prima extensie hoor :)

Zal zeker een goede extensie zijn. Heb het nog niet getest. Mijn punt is dat terwijl ik bezig was met de OP, jij de link poste naar Mediahint. Dus daarom dat ik Hola Better Internet als alternatief benoemde.

Edit, Als Mediahint beter werkt dan Hola better Internet zal ik deze vanzelfsprekend vervangen.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

AutoHD (Youtube quality) extensie staat al in de OP. Ik was ook bezig met de lijst te updaten. Er zal zometeen een alternatief voor Mediahint in de lijst staan.
Vanwaar een alternatief ? Mediahint is een prima extensie hoor :)
Zal zeker een goede extensie zijn. Heb het nog niet getest. Mijn punt is dat terwijl ik bezig was met de OP, jij de link poste naar Mediahint. Dus daarom dat ik Hola Better Internet als alternatief benoemde. Edit, Als Mediahint beter werkt dan Hola better Internet zal ik deze vanzelfsprekend vervangen.

mediahint wordt een betaalde extensie.... helaas

Heb die Hola beter internet nu

En die werkt ook erg goed!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...