Jump to content

[Chrome] Useful Extensions


.Sharingan

Recommended Posts

Mag je hier ook zelf toevoegingen neerzetten? If so...

11009-64.png?modified=1354204787

Ik introduceer bij deze AutoProxy. Vind je het vervelend dat andere websites jou IP gegevens opslaan en gebruiken? Of word je IP op sommige websites geblokkeerd? Naast handmatig je IP veranderen kun je ook simpelweg AutoProxy installeren en binnen één minuut heb je je instellingen geconfigureerd. Geen pottekijkers meer!

Kan ik het hiermee ook doen lijken alsof ik vanuit Nederland surf? Sommige websites zijn nogal racistisch in het verstrekken van hun streams. :puh:

Jaja, kan ook met een VPN, maar daar hou ik niet van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    13

  • Dexist

    6

  • Nissan

    5

  • keesdejager

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan ik het hiermee ook doen lijken alsof ik vanuit Nederland surf? Sommige websites zijn nogal racistisch in het verstrekken van hun streams. :puh:

Jaja, kan ook met een VPN, maar daar hou ik niet van.

Ik raad je deze extensie aan:

f73ayOC.png

[Ext#9]

Kom je wel eens op sites waar content geblokkeerd is omdat je je niet in het juiste land bevind? Neem CBS.com als voorbeeld. Met deze extensie kun je die content wel bekijken. Ga naar de betreffende site en klik op het logo rechtsboven. Kies je land en je kunt de video's bekijken! Deze extensie kan ook handig zijn op school of andere plekken waar content geblokkeerd is. Let op: Als je Addblock gebruikt, kan het zijn dat je die voor de betreffende pagina moet uitschakelen.

Edit: Oh je zei vanuit Nederland.. Volgens mij kan deze extensie daar ook bij helpen.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Zitten handige extensie's tussen! Ik zal er binnenkort een paar downloaden, want ik zit nu niet op m'n pc. :puh: Echt super handig! Ook snelle en duidelijke uitleg, en niet zo'n heel verhaal. Top, ik hoop dat er binnenkort meer extensie's komen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 11 maanden later...
  • 3 weken later...

ik gebruik nu al een tijde uBlock Origin (https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm)

Doet in principe precies het zelfde als Adblock(plus), maar is een veel lichtere extensie. Ook kan je met uBlock meer settings tweaken, als zal dit niet nodig zijn voor de gemiddelde gebruiker. De interface iets iets simpeler en minimalistischer dan adblock.

Kortom doet het zelfde maar vergt minder van je computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...