MegaPilot Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Mag je hier ook zelf toevoegingen neerzetten? If so... Ik introduceer bij deze AutoProxy. Vind je het vervelend dat andere websites jou IP gegevens opslaan en gebruiken? Of word je IP op sommige websites geblokkeerd? Naast handmatig je IP veranderen kun je ook simpelweg AutoProxy installeren en binnen één minuut heb je je instellingen geconfigureerd. Geen pottekijkers meer! Kan ik het hiermee ook doen lijken alsof ik vanuit Nederland surf? Sommige websites zijn nogal racistisch in het verstrekken van hun streams. Jaja, kan ook met een VPN, maar daar hou ik niet van. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2014 (bewerkt) Kan ik het hiermee ook doen lijken alsof ik vanuit Nederland surf? Sommige websites zijn nogal racistisch in het verstrekken van hun streams. Jaja, kan ook met een VPN, maar daar hou ik niet van. Ik raad je deze extensie aan: [Ext#9] Hola Better Internet Kom je wel eens op sites waar content geblokkeerd is omdat je je niet in het juiste land bevind? Neem CBS.com als voorbeeld. Met deze extensie kun je die content wel bekijken. Ga naar de betreffende site en klik op het logo rechtsboven. Kies je land en je kunt de video's bekijken! Deze extensie kan ook handig zijn op school of andere plekken waar content geblokkeerd is. Let op: Als je Addblock gebruikt, kan het zijn dat je die voor de betreffende pagina moet uitschakelen. Edit: Oh je zei vanuit Nederland.. Volgens mij kan deze extensie daar ook bij helpen. Bewerkt: 3 april 2014 door .Sharingan Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 *Schop* Hoofdpost geüpdate met een tweetal extensies. #12 & #13. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 De eerste keer dat ik dit topic ontdek. Meteen een bladwijzer! Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Zitten handige extensie's tussen! Ik zal er binnenkort een paar downloaden, want ik zit nu niet op m'n pc. Echt super handig! Ook snelle en duidelijke uitleg, en niet zo'n heel verhaal. Top, ik hoop dat er binnenkort meer extensie's komen! Reageren
Dotz Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Sinds kort maak ik gebruik van CookiesOK, een app die automatisch cookies accepteert. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Drie nieuwe extensie's zijn toegevoegd aan de lijst. Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 Extensie #15 zit standaard al in Chrome in gebakken, secundaire muisklik op afbeelding > "zoeken op google naar deze afbeelding". Maar wel bedankt voor de andere extensies, handig! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Ah dat wist ik niet. Bedankt voor het melden! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Nieuwe extensie in de lijst! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 PageZipper is onwijs chil, thanks! Reageren
Dexist Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 ik gebruik nu al een tijde uBlock Origin (https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm) Doet in principe precies het zelfde als Adblock(plus), maar is een veel lichtere extensie. Ook kan je met uBlock meer settings tweaken, als zal dit niet nodig zijn voor de gemiddelde gebruiker. De interface iets iets simpeler en minimalistischer dan adblock. Kortom doet het zelfde maar vergt minder van je computer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.