peter-de-gekste Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 hallo..in de walktrough staat een plaatje van een tec 9..wat betekend dat je die dus kan krijgen..maar waar?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Zo uit mijn hoofd ligt er één in de buurt van die rotonde op het eilandje waar ook dat gebouw in aanbouw staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Als je bij Avery Carington (A op de map) bent moet je door naar dat bruggetje (tegenover gestelde richting van Starfish Ialand) en daar heb je een rotonde, daar ligt hi jergens tussen de huizen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 je kan hem ook wel in de ammunation kopen volgens mij :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 je kan hem ook wel in de ammunation kopen volgens mij :huh: Al die moeite doen terwijl je hem kan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 je kan hem ook wel in de ammunation kopen volgens mij :huh: welke dan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 welke dan? :huh: Bij de eerste in washington beach toch? (Die ene vlakbij je hotel alleen zuidelijker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.