ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 (bewerkt) Ik kan alleen de records overnemen van je Social Club account. Sorry maar ik moet wel bewijs hebben dat je de records echt hebt gemaakt. Als je geen PS3 slim hebt, kun je een screenshot maken door PS knop + start tegelijk in te drukken en dan de foto naar jezelf mailen via de web browser. Mocht dat niet lukken is een crappy foto van je mobiel ook voldoende Bewerkt: 28 maart 2014 door Bassieboy35 Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 (bewerkt) I phone bovenst knop en onderste tegelijk indrukken. PC: print screen en in paint opslaan als jpeg. Mac: afdrukken als pdf en dan omzetten naar jpeg Bewerkt: 28 maart 2014 door Bassieboy35 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Oke ... ik dacht dat je via die link of anders m'n accountnaam ook wel bij die statistieken kon komen. Jammer. Maar goed ... laat dan maar, zo belangrijk vind ik het niet. Zeker niet omdat ik A, die "records" vandaag nog scherper ga stellen en B, ik 100% zeker weet dat het gros van die "records" sowieso niet in mijn handen zijn. In ieder geval bedankt voor de uitleg hoe ik zo'n screenshot moet maken, wellicht doe ik het ooit nog eens als ik (tijdelijk) klaar ben met Online Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Oke ... ik dacht dat je via die link of anders m'n accountnaam ook wel bij die statistieken kon komen. Jammer. Maar goed ... laat dan maar, zo belangrijk vind ik het niet. Zeker niet omdat ik A, die "records" vandaag nog scherper ga stellen en B, ik 100% zeker weet dat het gros van die "records" sowieso niet in mijn handen zijn. In ieder geval bedankt voor de uitleg hoe ik zo'n screenshot moet maken, wellicht doe ik het ooit nog eens als ik (tijdelijk) klaar ben met Online mee eens! Weet ook niet of het allemaal klopt en representatief is. Je kan in iedergeval niemand beoordelen op stats. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik heb je naam ff opgezocht en ik heb flink wat aan moeten passen. Je hebt wel de meeste records in handen, FcUtreg4Life. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 (bewerkt) Ah ... dus het werkte wel Ik zie trouwens dat je er gelijk nog 'n paar bij gedaan hebt. Bewerkt: 28 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 (bewerkt) volgens mij ctrl prt scrn en dan plakken bij je favoriete programma! Bewerkt: 28 maart 2014 door Bassieboy35 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Er zit een knop naast F12 met PrtSc erop, alleen daar op drukken is voldoende. Even ctrl + v in paint en klaar Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Misschien moet overwogen worden om dit topic voortaan maar "De records van Fcutreg" te noemen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik hou je niet tegen om zijn records te verbeteren Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 >>> Door Bassieboy35: Heb de titel even bewerkt naar de zelfde opbouw zoals bij de andere Recordtopics. Daarnaast een verzoek om niet onnodig te quoten en lange foto's in een spoiler te zetten, zo houden we het overzicht!<<< Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik hou je niet tegen om zijn records te verbeteren Ik ook niet Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Pro-tip voor PC (en misschien Mac): "]Snagit Editor. Bij PrtScr opent het, kan je zelf een selectie maken voor de screenshot. Kan je daarna zelf kiezen of je 'm opslaat of dat je 'm bewerkt en dan opslaat, of misschien helemaal niet opslaat. Gebruik het al jaren. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 (bewerkt) Misschien wel handig: Post je socialclub ID en dan puzzel ik wel uit welke records verbroken zijn *Je moet je Social Club wel openbaar hebben staan! Bewerkt: 28 maart 2014 door ERRWINS Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 schimmelzicht is de naam Succes met het leeswerk! Dank je wel voor de inzet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.