Michael Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Gisteren is er weer drie nieuwe producten verschenen bij Rockstar Warehouse. Ik wou het toch eventjes delen met iedereen op het forum. Deze drie producten zijn uiteraard zoals gewoonlijk weer heel leuk. Limited Edition Grand Theft Auto V Golfclub. Haat je golfen of vind je golfen geweldig? Voor beide situaties is deze golfclub geweldig. Deze golfclub heeft meerdere keren het Grand Theft Auto V logo. Deze golfclub is ook van roestvrij staal. Geweldig om eens te gebruiken om eens te golfen. Er zijn minder dan duizend van dit product gekocht. Koop hem dus nog snel mogelijk zoals het nog kan. Gouden USB stick met het logo van Grand Theft Auto V en Rockstar Games. Ben jij een enorme computernerd of hou je ervan om je bestanden bij je te houden? Dan zou je vast deze gouden USB stick willen kopen van Rockstar Games. Deze USB stick heeft het Rockstar Games en Grand Theft Auto V logo. Met een gemakkelijke slider kan je de USB naar binnen schuiven. Gemakkelijk om mee te nemen en voor iedereen leuk. Deze USB kan twee GB bewaren en kost daarom dus maar dertien euro. Trevor Philips Industries. Nervous Ron en Trevor werken heel hard om een fatsoenlijke bedrijf te hebben. Medewerkers zijn dus altijd welkom bij hun bedrijf! Koop deze leuke shirt met het Trevor Philips Industries logo. Aan de onder kant zie je het kleine logo van Grand Theft Auto V. Heb jij ook een nieuwe product gekocht van Rockstar Warehouse? Maak dan een foto en deel hem op dit topic! Ik ben altijd benieuwd om nieuwe foto's te zien. Ik ben in ieder geval heel erg geïnteresseerd in de USB Stick. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Die USB-stick lijkt me wel cool, maar ik ken mezelf. Ik ga dat ding kopen, 10 minuten naar kijken en gelijk weer wegleggen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Die USB-stick ziet er best leuk uit, maar ik ga hem niet kopen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik vind 13 euro opzich best nog prijzig voor 2GB. Een van 32GB kost tegenwoordig nog maar 20 euro. Maar wel een leuk hebbe dingetje Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Vind 63 euries exl shipping vrij prijzig voor die Golfclub. Maarja zoiets ligt na een paar weken ergens op een schap stof te happen. Dus iets voor echte collectors. Iets wat ik niet echt ben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.