Jump to content

Nieuwe Grand Theft Auto V merchandise bij Rockstar Warehouse


Michael

Recommended Posts

Gisteren is er weer drie nieuwe producten verschenen bij Rockstar Warehouse. Ik wou het toch eventjes delen met iedereen op het forum. Deze drie producten zijn uiteraard zoals gewoonlijk weer heel leuk.

Golfclub_zps443c94cd.png

Limited Edition Grand Theft Auto V Golfclub.

Haat je golfen of vind je golfen geweldig? Voor beide situaties is deze golfclub geweldig. Deze golfclub heeft meerdere keren het Grand Theft Auto V logo. Deze golfclub is ook van roestvrij staal. Geweldig om eens te gebruiken om eens te golfen. Er zijn minder dan duizend van dit product gekocht. Koop hem dus nog snel mogelijk zoals het nog kan.

USBK_zps3f145f7b.png

Gouden USB stick met het logo van Grand Theft Auto V en Rockstar Games.

Ben jij een enorme computernerd of hou je ervan om je bestanden bij je te houden? Dan zou je vast deze gouden USB stick willen kopen van Rockstar Games. Deze USB stick heeft het Rockstar Games en Grand Theft Auto V logo. Met een gemakkelijke slider kan je de USB naar binnen schuiven. Gemakkelijk om mee te nemen en voor iedereen leuk. Deze USB kan twee GB bewaren en kost daarom dus maar dertien euro.

TPI_zpsdc7c9146.png

Trevor Philips Industries.

Nervous Ron en Trevor werken heel hard om een fatsoenlijke bedrijf te hebben. Medewerkers zijn dus altijd welkom bij hun bedrijf! Koop deze leuke shirt met het Trevor Philips Industries logo. Aan de onder kant zie je het kleine logo van Grand Theft Auto V.


Heb jij ook een nieuwe product gekocht van Rockstar Warehouse? Maak dan een foto en deel hem op dit topic! Ik ben altijd benieuwd om nieuwe foto's te zien. Ik ben in ieder geval heel erg geïnteresseerd in de USB Stick.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind 63 euries exl shipping vrij prijzig voor die Golfclub. Maarja zoiets ligt na een paar weken ergens op een schap stof te happen. Dus iets voor echte collectors. Iets wat ik niet echt ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...