Nitivity Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik kon nergens een recent topic vinden over ingame content. Dus bij deze. Heb je wat leuks meegemaakt ingame? Show jou media hier! Ik heb sinds kort een capture card gehaald aangezien ik vaak met de ivan(theivaneh) & crew events doe. Hieronder een voorproefje. Persoonlijk hou ik erg van "busted" events. Lekker iemand chasen of zelf eruit piepen! Persoonlijke youtube kanaal: https://www.youtube....S3zgD-Sk3i6MHEg Twitter: @nitivityplays Kortom, SHOW YOUR CONTENT! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Hier kan je je video's plaatsen Reageren
Nitivity Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Thanks, had al gezocht op video / movies. Maar hij vond niks. Jammer dat zoiets niet een "sticky" is. Altijd wel leuk om te zien namelijk! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Dan ga ik naar YouTube dan heb ik er genoeg Ik heb gesproken Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Dan ga ik naar YouTube dan heb ik er genoeg Ik heb gesproken Amen. Reageren
UberBug Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 (bewerkt) <Edit> Foutief geplaatst </edit> Bewerkt: 1 april 2014 door sssjakie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.