NilsHolgersson Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Volgens mij is Chop's avontuurtje ook het meest gefotografeerde moment uit het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Haha, mooi hoe een beetje kapsel en snorretje Trevor kan veranderen.. Goeie Screenshots! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Die hond probeerde ik een foto van te maken, was helaas te laat Helaas is de linker auto verdwenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Haha, mooi hoe een beetje kapsel en snorretje Trevor kan veranderen.. Goeie Screenshots! Ja, je kan hem er heel anders uit laten zien. Hij was volgens mij niet zo blij nadat ik een noodlanding had moeten maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Om die fotos te maken heb je alleen een rockstar account nodig of ook xbox live? (dus niet alleen internet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrJurrian Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Als ik op de Snapmatic-app klik dan krijg ik een minuut lang een zwart scherm en daarna de mededeling dat hij geen verbinding kan maken ofzoiets. Komt dit bij meer mensen voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Hier ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Heb het tot nu toe nog niet echt veel gebruikt aangezien hij het bijna nooit doet nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Inderdaad zwaar overbelast die site. Maar soms probeer ik het 10x omdat een foto te epic is om weg te gooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Maar heb je dan wel de mogelijkheid om die foto op te slaan dat je hem later alsnog kan uploaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Volgens mij niet, dat zou een stuk beter zijn. Kun je rustig een boel foto's maken en later de beste uploaden. Nu MOET je ze meteen uploaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proliner Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Weltrusten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dyaroon Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Mijn SnapMatic upload doet het ook eindelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dyaroon Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Deze zijn niet van mij, maar vond ze wel geniaal! haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 FF m'n zeppelin parkeren op de tennisbaan, waarom ook niet. En ik kwam deze bug tegen : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.