xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Klein vraagje? hoe kan ik die zwarte lijnen van de foto er af halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Hangt af van de verhouding van je TV als ik het goed heb. De afbeeldingen zijn gemaakt voor 16/9 en wanneer je 4/3 hebt dan krijgen je foto's dus zo'n zwarte randjes aan de zijkanten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Dankje voor de hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Heb net even gekeken wat ik had, heb ik gewoon 16:9, dus ja heel apart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Geen uitleg bij nodig... Ik weet echt serieus niet wat ze van plan was. Mijn tuinman is weer bezig met wat hij voor betaald wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Ik heb een les gegeven over Reliëf en ik heb daar de map van GTA V bij gebruikt als inleiding. Heb dus panoramische SnapMatic'jes gemaakt als voorbeeldjes en wil ze hier eens delen. Ze zijn niet allemaal evengoed, maar er zitten wel een paar mooie bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Hmmm....Perfect geparkeerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 merry X mass my crew funeral just my cheapy ride my car with my friends in my garage Hoe land je met en vliegtuig. house on fire!!! jimmy's dance skills Deze 2 truckers hadden ruzie. Waarschijnelijk waren het Bloodz vs Cribs A-team look a like True lovers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Hmmm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Ik hoop morgen een HDMI Kabel te hebben om betere foto's te kunnen maken. R.I.P Michael! Me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 (bewerkt) Bewerkt: 15 december 2013 door PrioX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Sneeuw pop in gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2013 ook maar weer 3.. Snapmatic was vol, anders waren het er meer geworden. mooie kant: even omdraaien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.