TekaLoca Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2013 Wat een topfeuwteuws hier zeg, nondeju.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 (bewerkt) Franks op een zeppelin, ofc.Kunst Bewerkt: 19 december 2013 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 (bewerkt) Rockstar heeft er blijkbaar ook een beetje Nederlands in GTA 5 gestopt . Chop en z'n vriendjes die dachten dat ze mij zomaar konden aanvallen . (Niet dus ) Bewerkt: 19 december 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Rockstar heeft er blijkbaar ook een beetje Nederlands in GTA 5 gestopt . Gratis is (ook) een Engelstalig woord. (Maar ik sluit niet uit dat het woord zijn oorsprong vindt in de Nederlandse taal en zo in het Engels is verzeild, dus ja) :3 Mijn voorraad SnapMatic's is wel op. Moet er eens nieuwe maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Chop wacht voordat ik me nieuwe nette pak koopt Ze laten hem gewoon liggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Heeft iemand een idee hoe je eerder gemaakte foto's kan verwijderen? Ik vind het namelijk nergens.. Random gekozen, zodat ik toch een kiekje post : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Ingame, moet je naar je gallery gaan en dan wachten totdat je hele foto album geladen is, Dan krijg je de optie om verscheidene foto's te deleten. Anyway: Oeps... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 (bewerkt) Mooie omgeving: Ff joriz zn huis vervuilen: Mooie zondsondergang in north yankton: Joriz neemt zn mooie ochtendduik: Bewerkt: 20 december 2013 door dionkoffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Oeps..... Eerste foto van het mooie Sandy Shores, met mooie reclame borden op de voorgrond. En de tweede foto! Selfie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Ingame, moet je naar je gallery gaan en dan wachten totdat je hele foto album geladen is, Dan krijg je de optie om verscheidene foto's te deleten. Ja, gisteravond kwam MostWantedKid hiermee al aan op Skype. Toch bedankt man ------------------------ Kwam dit toevallig tegen toen ik aan het crossen was. Meteen een "photo souvenire" genomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Even wat foto's gemaakt met een Rockstar Medewerker. Het evenement van Rockstar Games was super leuk! Hopelijk komt er nog meer van zulke evenementen van Rockstar Games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Ik hoop dat jullie deze foto's mooi vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 ik heb er ook nog 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.