Dragon__rage Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Beetje off-topic, bij voorbaat mijn excuses daarvoor. ehmm Tommie, ik wil niet heel lullig zijn, maar dat is niet een schot door het hart bij die arme eenzame koude vrouw. Dat hart zit toch echt een heel stukje verder naar links. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Bewerkt: 24 december 2013 door MostWantedKid Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Beetje off-topic, bij voorbaat mijn excuses daarvoor. ehmm Tommie, ik wil niet heel lullig zijn, maar dat is niet een schot door het hart bij die arme eenzame koude vrouw. Dat hart zit toch echt een heel stukje verder naar links. Die vrouw heeft haar hart op de verkeerde plek denk ik. Tommie zal het wel weten. Nog iets leuks, z'n standbeeld gozer. Met z'n collega op de grond. Ik denk toch dat die collega van hem wint want die bleef maar stil liggen jonge! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Beetje off-topic, bij voorbaat mijn excuses daarvoor. ehmm Tommie, ik wil niet heel lullig zijn, maar dat is niet een schot door het hart bij die arme eenzame koude vrouw. Dat hart zit toch echt een heel stukje verder naar links. Oh, dat zal wel. Heb niet zoveel verstand van anatomie Was 1 schot met het SNS pistool en omdat dat een pistool is met weinig schade dacht ik dat ik het hart had geraakt Reageren
iRico Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Trevor: "Suprise mothaf_ckass" Btw,Hoe doen jullie zwarte balken weg? Bewerkt: 24 december 2013 door Black-GrandTheftAuto Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 De zwarte balken zijn niet weg te doen, die zijn een gevolg van de resolutie op welke je GTA V speelt. Kans is dus groot dat je op een oudere TV speelt zonder breedbeeld, ik heb net hetzelfde. Reageren
iRico Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Ohja... Die is oud, Heb sinds gister nieuwe zal ff paar mooie foto's maken Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) Mooie zonsopgang in Los Santos. De kerstman! De kerstman en zijn Santa Mobiel XL! (Vapid Sandking XL) De voorbereiding op een swing-glitch met de Rhino en de Barracks. En een zonsondergang vanaf Mt. Chilliad. En we moesten natuurlijk ook weer naar beneden. (En even later vielen er veel bommen doordat Ezra er een flare had neergegooid. Hij en zijn auto en mijn auto ontploft,maar ik overleefde het Mijn nieuwe Merryweather Mesa met dak. En als laatste: Mijn Santa-mobiel.(XL) Bewerkt: 24 december 2013 door tommie59 Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) #nofilter Zat een beetje te klooien met die filters en deze foto werd best een succes. Ook met een filter, maar niet zo heel geweldig. Bewerkt: 24 december 2013 door MostWantedKid Reageren
PrioX Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Het begon ineens te sneeuwen in San Andreas dus ik pakte meteen mijn camera erbij.. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 (bewerkt) Het begon ineens te sneeuwen in San Andreas dus ik pakte meteen mijn camera erbij.. Wouw. Mooi man! Rockstar games moet je laten kiezen of er sneeuw ligt of niet vindt ik via menu of zo, options. Zodat je eigenlijk het hele jaar kan kiezen of er sneeuw ligt of niet. Ziet er echt nice uit. Tja, of Rockstar kiest ervoor om het speciaal te houden en het alleen met kerst te doen. Bewerkt: 25 december 2013 door GTAKevin023 Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Het begon ineens te sneeuwen in San Andreas dus ik pakte meteen mijn camera erbij.. Wouw. Mooi man! Rockstar games moet je laten kiezen of er sneeuw ligt of niet vindt ik via menu of zo, options. Zodat je eigenlijk het hele jaar kan kiezen of er sneeuw ligt of niet. Ziet er echt nice uit. Tja, of Rockstar kiest ervoor om het speciaal te houden en het alleen met kerst te doen. Tja amirkanen he :_P Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 wow wat ziet dat er gaaf uit, ik ga nu meteen mn xbox aanzwengelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.