iRico Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 De vreselijke bosjes man Franklin! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 (bewerkt) Nog en mooie winterfoto door de mist zag ik dat stanbeeld niet :3Mannetje in sneeuw half naak Dit stond echt letterlijk langs de weg met chauffer ernaast (Rockstar let op details) De Kerstman met zijn santa Mobiel genaamt de adder Met mijn vriend en een kerstboom Vond dit wel nice echt voor dat bordIk had de trein stopgezetTest rit liep verkeerd afDe grootste daaihards gaan in de winter naar het strand Bewerkt: 27 december 2013 door tjarda1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Hey, Wat is jou link naar jou snapmatic foto's? Mijne is: http://socialclub.rockstargames.com/member/gtakevin023/games/gtav/snapmatic/mostrecent Deel jou snapmatic foto's met andere forumleden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Kan volgens mij ook gewoon hier hoor: http://www.gtaforum.nl/topic/127870-je-mooiste-snapmatic-kiekjes/ zet gewoon de link naar je snapmatic map onder de foto iedere keer. Weten de mensen het wel te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Kan volgens mij ook gewoon hier hoor: http://www.gtaforum....pmatic-kiekjes/ zet gewoon de link naar je snapmatic map onder de foto iedere keer. Weten de mensen het wel te vinden. Het gaat er mij om dat je in de snapmatic foto's pagina komt van leden. Niet 1 of 2 foto's bij een post. Niet iedereen heeft een link naar zijn of haar snapmatic dus dacht ik gewoon een topic daarover te openen met alleen maar links naar snapmatics van forumleden. Is toch handiger? Je hoeft ook maar 1x je link neer te zetten en dan kunnen mensen via dit topic snapmatics van ander mensen volgen. Misschien kan een moderator of administrator bepalen of dit topic handig is of niet nodig is. Lijkt mij gewoon handiger. Niet elke forumlid gebruikt zijn of haar forum naam in social club. Bewerkt: 28 december 2013 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Ik denk dat het merendeel van de mensen veel snapmatics nemen, dus om altijd in dit topic om elke link te komen drukken, lijkt me niet echt realistisch. In het topic dat Mr. Boss vermeldde worden er inderdaad maar enkele Snapmatics gepost door leden, maar dat is omdat ze er de beste uitfilteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Ok, dan mag het van mij weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Als mensen alle foto's willen bekijken kunnen ze die wel terugvinden via de Social Club, dus ik voeg de topics samen, ze hebben nagenoeg hetzelfde nut. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Tja... wat moet ik hier over zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Haha!!! De maan lijkt hier een enorme voetbal die de berg opgeschopt wordt door een eekhorn!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennal Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Juist.....Klem rijden kunnen ze wel.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Gangsters Perfecte timing Hmm... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennal Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Altijd gezellig die feestjes! >>> Door Phoenyxar: Pics in een spoiler gezet omwille van de inhoud.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Altijd gezellig die feestjes! Zit die in een spoiler 18+ Content >>> Door Phoenyxar: Een rapport indienen was goed genoeg, nu moet ik twee keer hetzelfde editten <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.