PrioX Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Bassie en Adriaan hadden gisteren een show in Los Santos. Ik heb nog snel een foto kunnen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 ^ Foto van het jaar, PrioX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
madviper Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Ik heb de filmpjes over die tekening in de gondel van mount chiliad gezien en het daarbijhorende mysterie. En ik kan nu met deze foto achter de feiten aan lopen en zit hij dus wel in filmpjes, maar dit was toch wel een interessante ontdekking leek me. Vond dit onder het houten plateau op Mount Chiliad. Is precies het teken en zelfs kleur als die wandschildering: Bewerkt: 28 december 2013 door madviper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Ik ben ook maar wat aan de slag gegaan, hoop dat jullie het wat vinden: De nieuwe filters zijn echt geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2013 Grunge. Died in an Bipolair Circumstance. Walking alone in Little Seoul. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2013 Ben ff op de berg geweest met de tank er oprijden vond ik een echte uitdaging duurde ong een half uurtje Maar dan heb je ook wat Mooiste was dat het zo helder was dat ik zelfs los santos zag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2013 Ik denk 1 van mijn beste foto's tot nu toe, iig al 7 likes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2013 De afdaling van de tank Vanmiddag trein gestopt met de tank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 Little Seoul Drinking Coffee You are in the wrong hood.. Bitching on the telephone about Acting and Fame. Don't hurt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Mijn gehac.. *kuch* mijn Hotknife Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Exact hetzelfde artikel stond in de Liberty Tree in GTA IV. Nog een foto in de sneeuw van vorige week... Die hadden het vast warm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
madviper Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Resultaat van een agent al schietend achter een chauffeur aan. Chauffeur lag ook dood op de weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 MostWantedKid die toont hoeveel die van jullie houd MostWantedKid die toont hoeveel die van mij houd Achja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.