GTAbubba Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) ik kan nog wel veel meer met de auto ik kan motorkappen openmaken kofferbakken zo kan dat ook bij de cheeta en bv een Comet en ik kan de auto verlagen (slammen) zijn bepaalde punten waar je moet schieten met bepaalde wapens veel van deze gein zat al in GTA 4 en ik kan er inhoudelijk wel op verder gaan maar lijkt me niet echt het topic voor Bewerkt: 4 januari 2014 door GTAbubba Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) ik kan er inhoudelijk wel op verder gaan maar lijkt me niet echt het topic voor Maar wel als het ons helpt mooie(re) foto's te maken. Althans ... zo denk ik erover. Weet uiteraard niet hoe de moderatie daarover denkt. Bewerkt: 4 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Niet mijn mooiste, maar het zijn wel kiekjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Na heel veel problemen kan ik eindelijk het GTAGames Logo op mijn auto hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VFreak Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Geniale foto's af en toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Nadat de auto wat schrammetjes opliep, besloot ik hem maar te verven met de doe-het-zelf-verf Als je goed kijkt zie je dat mijn kentekenplaat GTAFORUM is, speciaal voor de community Bewerkt: 5 januari 2014 door JaggysModz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Instagram-shit, je weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) boel fotos. staan in spoiler omdat het er nogal veel zijn yup, raad maar eens welke auto dit isZoek joriz!!!! geen commentaar op deze..... zo, dit is wel ff genoeg anders krijg je een lijst van 100 fotos Bewerkt: 5 januari 2014 door dionkoffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2014 De missie Monkey Business: Ze gebruiken bij Humane Labs And Research apen om hun biologische wapens te testen De selfie van het jaar! En nu het lab in GTA: Online!: De aankomst. Binnen in het gebouw. Handen wassen! Sesam open u! Automatische deuren En dicht. Whoops! Geen water meer voor ons. Kon het niet laten m'n naam in de lift te schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) Off-Topic: 500 Posts!!!!!!!!!!!!!!!! On-Topic 'Wie ben jij' denkt hij Bewerkt: 7 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.