Tommie59 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Met een beetje hulp van @Dipsie8 heb ik nu de foto's in het donkere deel van het FIB gebouw ook kunnen maken: De camera monitors. Alle FIB afdelingen.(Op verdieping 11-14 zit ik met mijn FIB Anti Terrorism Unit ) En Micheal heeft waarschijnlijk te maken gehad met verdieping 15-17; Witness Protection ) Verdieping 47; Legal Affairs. (Legale problemen) Donker..... .....En met hulp van Dipsie licht. Hier mogen wij als FIB ambtenaar natuurlijk gewoon in. De deur staat al open! En nog een paar kiekjes van het overzicht van de bovenste kamer van ons hoofdgebouw: Hoofd van de Anti Terrorism Unit En nog een keer. In de serverkamer. Die lijkt een beetje op iemand die je in je crew kan gebruiken bij een heist. En de zonsondergang glimmend op mijn Rancher: (Dipsie moest zonodig ook op de foto ) En bij onze buren/concurrenten binnengebroken.(Ironisch dat we daar veel makkelijker naar binnen kunnen dan ons eigen hoofdbureau.: Het logo Ingebroken bij de concurrent! FIB is the best! En Dipsie die ook naar binnen kwam even later. Mooi detail van Rockstar: Een weerspiegeling van de kamer in de ruit. En nog een paar kiekjes van mij in het FIB gebouw gemaakt door Dipsie: Op de tafel voor de foto! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Bedankt voor de reacties, ik hoop later dat er nog 1 komt. Hier nog wat foto´s. En wat foto´s in Grove Street. Gangsters....... Nog een groepje gangsters met een mooie auto. Wou een schietpartij in Grove Street, maar ze waren alweer snel weg. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Lekker toeren met Franklin Bewerkt: 25 januari 2014 door IamCrazyBrian Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Wat een mooie slachtpartij..... Wat schattig...... Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 (bewerkt) Nieuwe auto mooi he Bewerkt: 29 januari 2014 door IamCrazyBrian Reageren
Michael Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Even wat foto's gemaakt uit een vliegtuig Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 (bewerkt) Mijn Bison met een onderweg gejatte boot-trailer Van een heen-en-weertje naar Cape Catfish (voor een time-lapse ) is mijn Bison behoorlijk vies geworden . Bewerkt: 28 januari 2014 door tommie59 Reageren
JohanManke Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 >>> Door Phoenyxar: Post naar juiste topic verplaatst.<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Toch ook wel eens een ander soort locatie Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Tja... dan had je maar aan de kant kunnen gaan, bitch... Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 (bewerkt) DIT KEER HEB IK NIKS GEDAAN! was een schietpartij zonder mij Bewerkt: 8 februari 2014 door IamCrazyBrian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.