.Sharingan Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 (bewerkt) Jimmy: oh daaaaaahaaaaad! Bewerkt: 10 februari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
JohanManke Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Die zat gewoon te dansen (hierboven). Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Een paar foto's die ik gisteren en vandaag maakten, met een rode filter. Reageren
Michael Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Een van mijn favoriete foto's, Mirror Park. Met een mooie filter. Wanneer Amanda boos is op Michael vind je haar vaak terug in de keuken. Dan geniet ze ook van de Whiskey. Deze foto vind ik ook echt geweldig. Laat het hele detail van Grand Theft Auto V zien. De Roosevelt is een geweldige auto, die zeer leuk is om door Los Santos te rijden. De bovenstaande foto's van deze auto zijn gemaakt bij de Eclipse Lounge. Helaas is het een onbetaalbare auto in Grand Theft Auto: Online. Gelukkig kunnen wij ervan genieten in Grand Theft Auto V. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Mooiste pic wil ik niet zeggen, maar ik denk niet dat er veel zijn die deze foto hebben. De binnenkant van 'n LSC met op de achtergrond iemands Albany Roosevelt. Ik ging erheen om m'n eigen auto te upgraden, en tot mijn verbazing zag ik dit. Reageren
Michael Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Bewerkt: 14 februari 2014 door Asphyxiated Reageren
thebig Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Die eerste foto is wel nice, Michael. Lijkt alsof die vrouw voor een of ander product reclame aan het maken is, of net in een interview zit of zo. Nog maar eens een paar foto's van mij erop zwieren. Op een of andere manier door de bovenkant van een busje gevallen, eventjes maar wat foto's van de binnenkant getrokken. Samen met 3L1077 en Nicht Man naar de top van Mt. Chilliad gereden op de fiets, 3L1077 ging uiteindelijk dat tikkeltje hoger. That's my name Kwam ik gisteren toevallig tegen, spijtig dat de machine niet operationeel is. Reageren
Michael Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Bassieboy35 en GekkieJ01 op een vrachtwagen. Dat gebeurd er wanneer er een motor op de weg ligt. Reageren
Michael Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Alweer een aantal geweldige foto's PrioX! Mijn complimenten Reageren
dmg Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 (bewerkt) Old and new. Micheal is aan het verbouwen. Gast trek je broek omhoog. Bewerkt: 15 februari 2014 door dmg Reageren
thebig Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Daarom is die Tommy Gun nu al mijn favoriete wapen: veel wonden op weinig tijd. Kijk trouwens maar eens goed waar het slachtoffer oorspronkelijk stond. Even moeten sparen, maar het was de moeite waard. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 (bewerkt) Kom dan, oude man! Bewerkt: 15 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.