GTA5VehicleFreak Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Na 94 foto's verwijdert te hebben heb ik me meer gericht op leuke dingen dan op mooiigheid: Kut Jimmy Het was best moeilijk om die jet zo op de foto te zetten. Bij het Human Lap, volgens mij staat er: D2hy Z4Ae-PoPeY Zonder hoofd Vanaf Murietta Heights Die auto's hebben geen lang leven meer.... Ik was mijn motor aan het passen Dan nog wat mooi pics Deze mensen zaten gewoon op een stoel in een ontoegankelijk interieur niks te doen Reageren
Michael Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Deze foto's heb ik overigens van @thebig gemaakt. Ik vind ze zeer geslaagd. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) Hier nog een paar, Die met die onderzeeboot was vaag, ik switchte van franklin waar ik op zee in de onderzeeboot zat naar trevor heen, en een tijdje later toen ik terug switchte stond ie voor zijn huis hehe, glitch of zo denk ik. Die derde foto, die van die asea, ik weet niet of dat een glitch is of gewoon zo hoort, maar blijkbaar is mij crewcollor als een soort pearlescente gebruikt voor chrome toen ik hem van chrome naar crewcollor wou maken. De tweede foto sta ik op de werktafel in de garage. Blijkbaar kan ik op mijn cheatah lopen in de garage, hij is laag genoeg dat het lijkt of dat ik op een schans loop of oprit, en ben toen via de cheetah op de werktafel gekomen. Bewerkt: 19 februari 2014 door LethalMaximus73 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb eens Mt Chiliad beklommen met een Whippet. In het vervolg eens een Scorcher uitproberen. Reageren
Michael Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Even een tijdje met @Grand Theft Auto TOM in GTA Online gespeeld. Was zoals gewoonlijk weer super gezellig en leuk. ... I had a little bit too much... Een geweldige tip voor mensen die het leuk vinden om Snapmatic natuurfoto's te maken. Ga eens door een lake lopen, vlakbij Vinewood heb je de Land Down Act. Hier kan je echt geweldige foto's maken in Los Santos. Ook is het gewoon super mooi om in Blaine County ergens je auto te dumpen en een heel stuk door de natuur te lopen. Je ziet dan pas hoeveel detail Grand Theft Auto V eigenlijk wel niet heeft. Reageren
JustHano Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 (bewerkt) Een random persoon die met iets bezig was op Fort Zancudo Bewerkt: 20 februari 2014 door Hano_2000 Reageren
JustHano Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Nadat 'ie in de fik stond bij Sandy Shores Airfield (geen idee hoe), ben ik er maar eens mee gaan vliegen, hij hield het nog best wel lang vol hoor :o Ik was als eerst op Maze Bank geland: Daarna gewoon een random straat: Daarna bij de Helipad, naast een helikopter: En daarna gaf die het op, zonder te ontploffen Hij heeft het zeker wel lang volgehouden! ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.