Shopke Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Zitten echt mooie plaatjes tussen! Hier een aantal van mij, niet de mooiste maar gewoon een beetje vreemd . It's fun to stay at the YMCA! Chop klaar voor zijn sollicitatie gesprek! Vast een belg Heerlijk zo'n fonteintje! Reageren
JustHano Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 En zo kan het dus ook (zonder dat 'ie is ontploft ^^) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Eigenlijk wel een leuk en interessant bord op lezen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Een paar posts eerder, had ik wat foto´s van mensen in de buurt van Grove Street. Nu heb ik foto´s van mensen bij de ziekenhuis in het centrum van Los Santos. Reageren
Michael Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Vissen bij Cassidy Creek. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 En van het ziekenhuis, gaan we nu naar mensen van de filmstudio's van Los Santos kijken. Reageren
Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 (bewerkt) Met Trevor op een Big Ear. Omdat ik veel foto's ook weer verwijder kan je vanaf vandaag ook mijn foto's bewonderen in mijn Photobucket Album. Bewerkt: 1 maart 2014 door Asphyxiated Reageren
Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Leuk, die kleine details in Grand Theft Auto V. Door deze foto's heb ik anders nog nooit geweten dat Solomon Richards ook zijn eigen drankmerk heeft, Richard's Whiskey. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Het Vinewood sign. Zonsondergang bij Bolingbroke Prison. Beetje door de modder gereden. Zonsondergang boven de wolken. Zonsondergang bij Alamo Sea met mijn Sadler. De cabine van de Cargoplane. (Minor Turbulence) De radarapparatuur van de Cargoplane. (Minor Turbulence) Zonsondergang boven Alamo Sea. Dit vliegtuig bleef zo in de lucht zweven. Mijn nieuwe Lampadadi Felon GT. ($95.000) En de hele politiemacht rukte uit om mijn vriend en mij tegen te houden terwijl we een shoot-out met de politie deden. Hij zat op het dak. Een agent die 2 seconden later naar beneden viel. *snif* De piloten-headset die je kan ophouden door een sessie te verlaten in een heli of vliegtuig. Mijn Sadler met een onderweg gejatte generator. (Ik hoop echt dat je ooit aanhangers kan kopen in GTA: Online en die dan via Pegasus ofzo kan laten bezorgen. Of bijvoorbeeld een boot op een trailer laten bezorgen zodat je die overal te water kan laten.) Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Het Vinewood sign. Zonsondergang bij Bolingbroke Prison. Beetje door de modder gereden. Zonsondergang boven de wolken. Zonsondergang bij Alamo Sea met mijn Sadler. De cabine van de Cargoplane. (Minor Turbulence) De radarapparatuur van de Cargoplane. (Minor Turbulence) Zonsondergang boven Alamo Sea. Dit vliegtuig bleef zo in de lucht zweven. Mijn nieuwe Lampadadi Felon GT. ($95.000) En de hele politiemacht rukte uit om mijn vriend en mij tegen te houden terwijl we een shoot-out met de politie deden. Hij zat op het dak. Een agent die 2 seconden later naar beneden viel. *snif* De piloten-headset die je kan ophouden door een sessie te verlaten in een heli of vliegtuig. Mijn Sadler met een onderweg gejatte generator. (Ik hoop echt dat je ooit aanhangers kan kopen in GTA: Online en die dan via Pegasus ofzo kan laten bezorgen. Of bijvoorbeeld een boot op een trailer laten bezorgen zodat je die overal te water kan laten.) Meld je idee bij rockstar over die trailers trouwens als je een boot trailer pakt met boot kan je de boot wel te water laten gaan maar helaas niet kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.