xCrazyShotgun Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 (bewerkt) Prachtige foto, met een brandende auto op de voorgrond. De mist van Los Santos. Dat krijg je ervan, als je niet oplet in het verkeer! Bewerkt: 2 maart 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 De mist van Los Santos. ik zie er weinig van..... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 De GTA IV map in de Felon GT: Reageren
Michael Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Ik wou even een foto maken van de natuur met de boom en de zon. Toen zag ik toevallig een hert tussen de bomen staan. Meteen even een aantal foto's geklikt. Mount Chilliad in de nacht. Ik heb het meerdere keren gezegd, maar de zon in Grand Theft Auto V is geweldig. Pitchers. Trevor when rage. Kifflom! Reageren
HA5H Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 De Jester is een waardige tegenhanger voor de Coquette <3 Reageren
HA5H Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) De Jester is voor mij de beste!Iedereen neemt altijd een foto van zijn garage in het midden, ik doe het vanaf een zijkant.Doorzichtbaar bord, foute shader.Onder een titan gereden en jemig wat een ervaring is dat Deze brandweerman is wel erg scheef Bewerkt: 5 maart 2014 door GTA5VehicleFreak Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Ik weet niet wat hij op had maar zo zweefde hij zijn auto uit. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Een ritje met de nieuwe Turismo... Het ging even goed maar plots gleed ik van de snelweg. En daarna ging maar even testen hoeveel crashes deze auto aankon! Hij rijdt nog steeds! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.