dmg Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 ''Problems Sir?'' Zonsondergang is Los Santos. Gangster party. Nieuwe werkdag bij de reiniging. Reageren
Michael Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Aantal foto's gemaakt van Ezra24rct3. Ezra24rct3 kan heel goed vliegen.... .... Of toch niet? Chrome en GTAForum Crew: Chariot Romero Horse. Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Dit gebeurd er zoal wanneer ik GTA V speel: Reageren
thebig Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Net toen twee agenten naar beneden kwam rapellen vloog een andere helikopter tegen deze. Ze hebben de val niet overleefd Whoops... Grappig dat die ene z'n zaklamp in de auto gebruikt. Dit dapper politieduo was het allereerste dat erin slaagde mij Busted te krijgen. De aanklacht: in het midden van een lege paardenrenbaan staan. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Net toen twee agenten naar beneden kwam rapellen vloog een andere helikopter tegen deze. Ze hebben de val niet overleefd Whoops... Grappig dat die ene z'n zaklamp in de auto gebruikt. Dit dapper politieduo was het allereerste dat erin slaagde mij Busted te krijgen. De aanklacht: in het midden van een lege paardenrenbaan staan. hoe kan je busted raken Reageren
Dexist Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Grappig dat die ene z'n zaklamp in de auto gebruikt. Dit dapper politieduo was het allereerste dat erin slaagde mij Busted te krijgen. De aanklacht: in het midden van een lege paardenrenbaan staan. hoe kan je busted raken Door stil te staan als de politie uitstapt, dan gaan je handen omhoog en komt er Busted te staan. en ben je al je ammo kwijt XD Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 (bewerkt) Grappig dat die ene z'n zaklamp in de auto gebruikt. Dit dapper politieduo was het allereerste dat erin slaagde mij Busted te krijgen. De aanklacht: in het midden van een lege paardenrenbaan staan. hoe kan je busted raken Door stil te staan als de politie uitstapt, dan gaan je handen omhoog en komt er Busted te staan. en ben je al je ammo kwijt XD ammo en wapens of alleen ammo p.s dit is niet bewust off topic Bewerkt: 15 maart 2014 door tjarda1999 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Alleen je ammo, je wapens niet. Hier nog wat plaatjes, van wat ik net nog gemaakt hebt: Reageren
winx Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Klein vuurgevechtje in de Grovestreet..... Reageren
thebig Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Blijkbaar hebben rookgranaten een krimpend effect op metaal... Tja, slapen op de sporen kan nooit goed aflopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.