GrandTheftHaye Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 De eerst is echt een goede foto! Vraagje, waar is de vierde foto genomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Dank je wel Foto nummer vier is hier geschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Okay bedankt, ik kom best weinig aan de oostelijke kant van de map dus de plek kwam me niet echt heel bekend voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Het is echt een heel mooi plekje. De grot is ruim en 'peaceful' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 (bewerkt) Verbeterpuntjes? Bewerkt: 30 april 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Goed gelukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 @Kai: Ik zou wellicht een filter gebruiken en wachten tot de zon iets verder gezakt was totdat ie boven de rechter wolkenkrabber hing. @Hano: Foto nummer 2 is de beste van de reeks, althans dat vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Dank u! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Ik heb net ook nog even een paar geschoten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 man man man... wat word er mooi werk geplaatst... complimenten hoor... ga zo door... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Nog een paar en dan is het wel goed geweest voor deze week Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Waar ligt dit zwembad weer? Verder prachtige foto's ook! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Dank je Locatie van het zwembad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Mooiste tot nu toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.