ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Omdat ik redelijk veel Snaps maak, ga ik er om de zoveel tijd 4 plaatsen Hier zijn de volgende vier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Mooie foto's! Ik zal later ook proberen om wat te posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Had nog niet door dat je jezelf op de foto kon zetten terwijl je in een parachute hing, hierbij mijn eerste poging: En ook foto's uit een helikopter was nog niet aan mij besteed: Moet hier nog wat mee oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Je eerste foto met de parachute is zeer goed gelukt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Dank je wel, het lastigste aan zowel een foto uit een parachute en helikopter vind ik de timing, aangezien ze beiden niet echt stil willen blijven staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
some12hate Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 (bewerkt) staan leuke foto's tussen!! hier een paar foto's uit mijn collectie. Bewerkt: 2 mei 2014 door some12hate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
some12hate Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 hmm, ging iets niet helemaal goed.. ze gaan van nieuw naar oud btw.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 (bewerkt) De laatste is mooi, maar behalve de laatste 2 zijn het allemaal links. Edit: oh je hebt het aangepast. Zitten heel wat mooie foto's tussen, goed werk Bewerkt: 2 mei 2014 door GrandTheftHaye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 sommige hebbe teks als je een snapshot hebt gemaakt hoe doe je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
some12hate Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 sommige hebbe teks als je een snapshot hebt gemaakt hoe doe je dat? als je in-game bij je gallery gaat kijken zie je onderin 'add meme text' volgens mij is dat vierkantje. je kunt kiezen uit mewerder lettertypes enzo.. de links heb ik verwijderd en foto's weer geplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Had nog niet door dat je jezelf op de foto kon zetten terwijl je in een parachute hing, hierbij mijn eerste poging: Ik heb dat wel vaker gezien maar hoe je dat...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Gewoon hoe je normaal foto's neemt toch? Gewoon Snapmatic aanklikken op je mobiel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Ja, terwijl je in een parachute via je telefoon naar snapmatic gaat zul je automatisch een 3rd person view achter je character krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Was wat aan het rondrijden door het landschap en stuitte op dit uitzicht dat in mijn ogen niet genoeg geprezen wordt. Het toont gewoon heel goed hoe mooi Rockstar Games het landschap heeft weten te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.