ERRWINS Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Die laatste is echt super mooi. Mijn complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 (bewerkt) Hier zijn er nog een paar van mij: Meestal staan mijn auto's in de foto Bewerkt: 8 mei 2014 door GTA5BOY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaszpehr Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Hier zijn er nog een paar van mij: That's me! Haha. Ik ben niet zo goed in het maken van die mooie Snapmatic's maar vond deze toch wel leuk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 De kleurbalans in je foto is bijna perfect. Echt geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 (bewerkt) Ik ben niet zo goed in het maken van die mooie Snapmatic's maar vond deze toch wel leuk: Ik was eerst ook echt bagger en dat is ook nog goed gekomen, als je gewoon blijft proberen wordt je er op een gegeven heus wel goed in. En zoals ERRWINS al zei is dat al een erg goede foto. Bewerkt: 8 mei 2014 door GrandTheftHaye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Gaaf hoor.... ook hoe dat maanlicht door de bovenste laag schijnt.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaszpehr Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 (bewerkt) Ah thanks allemaal! Het was meer een lucky shot dan echt goed doordacht. Maar ik blijf het wel proberen, wie weet word ik er ook nog eens goed in. Bewerkt: 8 mei 2014 door Jaszpehr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2014 Eventjes met @_Night-Men_ gespeeld in Grand Theft Auto Online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 (bewerkt) Zonsondergang vanuit mijn appartement. Nu snap ik waarom je niet op de stoep mag rijden. Ongelukje Een zonsondergang boven de Atlantische Oceaan. En het is me gelukt om met een 2WD Mount Chiliad op te komen. En de laatste; Een adembenemend uitzicht over Los Santos County en LS zelf. Bewerkt: 10 mei 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Hartstikke mooi iedereen. Klasse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Best wel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 heb die kant van de garage speciaal even naar de verzekering gebracht xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Had nog ff wat geschoten... Die lucht blijft mooi he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.