WaXweazle1976 Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 Ha die 1ste vind ik wel gaaf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 Ha die 1ste vind ik wel gaaf... Gaaf? Het is perfect! Heel erg mooi gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 (bewerkt) Het mortuarium draaide vandaag overuren: En ook nog een zonsondergang vanaf een onderzeër in Online: En de cockpit van de onderzeër: Bewerkt: 1 juni 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2014 (bewerkt) #YOLO EDIT: Shit, hij is te klein ( Bewerkt: 1 juni 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Deze foto heb ik gemaakt terwijl ik wat aan het rond vliegen was in de buurt van Mount Chilliad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Wat een pracht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Hier een foto van mijn pracht en praal; de Z-type! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Die van Vinewood had eigenlijk iets dichterbij gemoeten, dan was ie perfect geweest. Maar het is nog steeds een geweldig plaatje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Inderdaad! Maar dan vreesde ik dat de maan te groot werd en de Mount Chilliad erachter niet meer bijkon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Het is niet meer zoals vroeger, dat je de maan groter en kleiner kon maken met een sniper haha. Als je iets eerder was, en de maan wat lager, dan was het perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Die nostalgie is verleden tijd Off-topic: de maan van GTA V is realistisch maar niet juist, aangezien de kant waar de zo'n op weerkaats nooit klopt. (Even melden) :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Commentaar is welkom Bewerkt: 3 juni 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Ik zou een ander filter hebben gebruikt om je parachute beter naar voren te laten komen. Jaszpehr heeft het ideaal voor gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.