Kaitjee98 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Ik zou een ander filter hebben gebruikt om je parachute beter naar voren te laten komen. Jaszpehr heeft het ideaal voor gedaan Bedankt voor de tip! Het is natuurlijk moeilijk om weer zo'n soort foto te maken, maar ik zal het in ieder geval onthouden voor toekomstige foto's waar de zon in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Wat een pracht! Die is vast heel oud, want die strepen staan er nog op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Ik zal dit weekend even weer op pad gaan met de iFruit. Het is alweer 'lang' geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Krijgt er geen genoeg van Is dit dan een goede ERRWINS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 (bewerkt) Een mooi uitzicht op Los Santos vanaf de top van de Land Act Dam. Uitzicht over Ron Alternates Wind Farm. Bewerkt: 4 juni 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Is dit dan een goede ERRWINS? Op zich wel alleen moest de maan wat verder staan want nu heb je alle details op een kluitje en in het midden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Daar dacht ik ook aan. Blijven proberen is de boodschap! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Je gaat de goede kant op Niet dat ik perfecte plaatjes schiet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Early morning at the West Coast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 (bewerkt) Nodeju die vliegtuigen vliegen veel te laag Bewerkt: 5 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Wat als er zich in Los Santos een zonsverduistering voordeed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Die wagens wouden een nieuw horloge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Ik heb ook een paar nieuwe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Prachtige shots! Voornamelijk die laatste! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Wat worden er hier toch mooie foto's geschoten! Mijn complimenten voor iedereen hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.