Tommie59 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 YES! het is me gelukt: GTA V is top! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb nog maar 1x onweer gehad in mijn GTA V, voor de rest altijd zonnig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 (bewerkt) Was tijdens de missie Friends Reunited. Ik denk dat het daar gescript is . Bewerkt: 6 juni 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb nog maar 1x onweer gehad in mijn GTA V, voor de rest altijd zonnig cheat gebruiken voor onweer :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb nog maar 1x onweer gehad in mijn GTA V, voor de rest altijd zonnig cheat gebruiken voor onweer :') Ik hou mijn spel cheat vrij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Nee, deze donderbui was gescript in de missie Friends Reunited. Als je naar het kamp v/d Lost gaat, begint het te donderen en te bliksemen. In freemode is een donderbui met bliksem inderdaad erg zeldzaam. Bewerkt: 7 juni 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb nog maar 1x onweer gehad in mijn GTA V, voor de rest altijd zonnig cheat gebruiken voor onweer :') Ik hou mijn spel cheat vrij als je alleen voor de foto wilt kan je onweer cheaten en dan niet saven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Alle trucjes van Chop: Poot. Zit. Bedelen. En een zonsondergang in Shandy Shores: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Prachtig! Ik kan het niet anders zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Thankss! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 (bewerkt) Was een beetje aan het rond blazen valt dit opeens uit de lucht. Bewerkt: 8 juni 2014 door Copkiller_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Was een beetje aan het rond blazen valt dit opeens uit de lucht. modded lobby? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Een kleine EE op de Taxi: Taxi Car (Van bovenaf) Poilice cruiser (Van onderaf) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 (bewerkt) modded lobby? Niet dat ik weet. Joinde even later een nieuwe sessie omdat iedereen in deze verdween. Maar daar stond hij ook, en stonden er meerdere spelers bij te kijken ook. Ik denk wel iets van Rockstar. Kijk maar bij snapmatic, veel spelers in verschillende lobbies hebben dezelfde fotos. Misschien een teaser van R* ? Bewerkt: 9 juni 2014 door Copkiller_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.