DarkViper_Brian Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Kleine glitch. De controller die in zijn hand had moeten zitten. Ik ben aangenomen bij Weazel News. (Busje kan in GTA: Online garage ) Hoe dan? en waar vindt je die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Die spawnt gewoon soms langs de straat geparkeerd. ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Brian ga is bij het kantoor van weazel kijken daar is hij bijna altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 al 3 tumbs up op rockstart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 wow. die is adembenemend mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Biken met votair Spookhuisje in de woestijn Mount Chilliad opgefietst met votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 al 3 tumbs up op rockstart Wacht even hoor, even op mijn knieen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 al 3 tumbs up op rockstart Wacht even hoor, even op mijn knieen: bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Neem je eigenlijk veel tijd voor je Snaps? Want het lijkt toch zo dat er veel denkwerk in ze allemaal zit, ze hebben een zeer hoog filmisch gehalte. Ik hou vooral van de tweede, vierde en negende. Mooi werk zo! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Van mijn kant: Ja. Ik schiet niet zomaar wat raak en het kleuren contrast moet goed overheen komen. Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat de items goed verdeeld staan op een foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 En dan zie je je zelf ineens weer van dat zonnetje genieten.... Kon het niet laten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.