ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Als je ze verwijderd, worden ze uiteraard uit je profiel gehaald alleen de link naar de afbeelding toe blijft bestaan. Dus je kunt ten aller tijden je afbeeldingen bekijken, als je de link opslaat. (Wel de directe link naar de afbeelding dan he) Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Maar weer een aantal foto's van mij! Mijn hele collectie doorgespit, zitten ook oude foto's tussen;het was tijd dat ik weer wat ging verwijderen Gave foto's hoor, het is net of er geen eind komt aan die weg... (landingsbaan) Enne...... ben ik de enige die een wasbeertje ziet in die mooie rooie foto...? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Maar weer een aantal foto's van mij! Mijn hele collectie doorgespit, zitten ook oude foto's tussen;het was tijd dat ik weer wat ging verwijderen Gave foto's hoor, het is net of er geen eind komt aan die weg... (landingsbaan) Enne...... ben ik de enige die een wasbeertje ziet in die mooie rooie foto...? zet eens een cirkel in de foto Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 @tjarda1999, ik denk dat hij een wasbeergezicht in de wolken ziet, of daar lijkt het tenminste op. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ja, daar zag ik het ook al in. Haye, mooie foto's maar ik mis het perfecte plaatje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Wat simpele kiekjes (doe ik altijd bij een update) :v Voor een game met zo'n focus op lighting vind ik de matlak er toch altijd wat vreemd uitzien. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Mooie zonsondergang met maan vanaf Mt. Chiliad. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Wat worden er weer mooie plaatjes gemaakt... Ik had er ook nog 1tje... Hier het "wasbeertje"...zegmaar... Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 ik heb nog wat oud spul.. (het kan zijn dat er een aantal al voorbij gekomen zijn hier) Reageren
Niked Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Belgium ow Belgium een foto van de luchthaven (hoe krijgen jullie dat zwart weg ?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.