ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 De laatste foto is echt een mooi resultaat alleen was ik wel benieuwd hoe het eruit zou zien met filter nummer 4 Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Meh, ik had niet heel veel ruimte meer op mijn Snapmatic en ik moest er al een aantal verwijderen, dus ik heb het vanochtend weer allemaal geleegd. Dus ik had niet echt de tijd om alles nog te uploaden, verwijderen en foto's te maken. Dan is het weer nacht in Los Santos. De foto's die ik heb gemaakt zijn op een best wel vreemde plek gemaakt, Rockstar Games heeft waarschijnlijk deze plek niet afgemaakt, aangezien er bierflesjes in de lucht hangen. Wel jammer, want het was een leuke plek geweest. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Je kunt je Snapmatics bewaren he Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ja, dat doe ik met imgur. Ik weet dat sommigen het gebruiken met linkjes, maar ik heb liever dat ik al mijn foto's in een overzichtje kan zien, zodat ik ze ook weer kan gebruiken voor andere websites. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik gebruik de Rockstar links, die heb ik dan op mijn profiel staan. En anders had ik ze wel opgeslagen in een kladje Reageren
TrueSkum Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik heb nog steeds die zwarte blakjes bij mijn foto's (kijk afbeelding} die ik niet kwijt kan raken ik probeer elke filter en border maar ze gaan niet weg, iemand een idee? Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Deze krijg je omdat je waarschijnlijk niet een HDMI kabel gebruikt. Door deze kabel krijg je een betere kwaliteit, en zal je foto's ook veel beter uitzien. Als je hier meer informatie over wilt hebben, moet je mij even een berichtje sturen. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Deze krijg je omdat je waarschijnlijk niet een HDMI kabel gebruikt. Door deze kabel krijg je een betere kwaliteit, en zal je foto's ook veel beter uitzien. Als je hier meer informatie over wilt hebben, moet je mij even een berichtje sturen. Ik heb een 360 kan ik dan gewoon bijvoorbeeld bij de Media Markt een ''HDMI'' kabel halen? Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Deze krijg je omdat je waarschijnlijk niet een HDMI kabel gebruikt. Door deze kabel krijg je een betere kwaliteit, en zal je foto's ook veel beter uitzien. Als je hier meer informatie over wilt hebben, moet je mij even een berichtje sturen. Ik heb een 360 kan ik dan gewoon bijvoorbeeld bij de Media Markt een ''HDMI'' kabel halen? Ik denk dat het bij de Media Markt wel te halen valt. Overigens moet je ook zeker weten of je tv over een HDMI-poort beschikt. Anders heb je zo'n kabel, maar kun je hem niet aansluiten. Misschien dat dit met converters op te lossen valt, maar dat durf ik zo niet te zeggen. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 New Kids op bezoek in Los Santos! Reageren
Niked Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Nou ik ben weer lekker feestdagentijd geen commentaar Die zwarte randen zullen bij mij nog tot gtav ps4 versie blijven Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Independence vuurwerk Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Mooie actie foto Ik was de fotopaal. (Kleine bug waar sommige mensen in elkaar kunnen zitten) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.