Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    168

  • ERRWINS

    125

  • Michael

    97

  • Danger_dog_guy_7

    68

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meh, ik had niet heel veel ruimte meer op mijn Snapmatic en ik moest er al een aantal verwijderen, dus ik heb het vanochtend weer allemaal geleegd. Dus ik had niet echt de tijd om alles nog te uploaden, verwijderen en foto's te maken. Dan is het weer nacht in Los Santos. De foto's die ik heb gemaakt zijn op een best wel vreemde plek gemaakt, Rockstar Games heeft waarschijnlijk deze plek niet afgemaakt, aangezien er bierflesjes in de lucht hangen. Wel jammer, want het was een leuke plek geweest. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze krijg je omdat je waarschijnlijk niet een HDMI kabel gebruikt. Door deze kabel krijg je een betere kwaliteit, en zal je foto's ook veel beter uitzien. Als je hier meer informatie over wilt hebben, moet je mij even een berichtje sturen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze krijg je omdat je waarschijnlijk niet een HDMI kabel gebruikt. Door deze kabel krijg je een betere kwaliteit, en zal je foto's ook veel beter uitzien. Als je hier meer informatie over wilt hebben, moet je mij even een berichtje sturen. :)

Ik heb een 360 kan ik dan gewoon bijvoorbeeld bij de Media Markt een ''HDMI'' kabel halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze krijg je omdat je waarschijnlijk niet een HDMI kabel gebruikt. Door deze kabel krijg je een betere kwaliteit, en zal je foto's ook veel beter uitzien. Als je hier meer informatie over wilt hebben, moet je mij even een berichtje sturen. :)

Ik heb een 360 kan ik dan gewoon bijvoorbeeld bij de Media Markt een ''HDMI'' kabel halen?

Ik denk dat het bij de Media Markt wel te halen valt.

Overigens moet je ook zeker weten of je tv over een HDMI-poort beschikt.

Anders heb je zo'n kabel, maar kun je hem niet aansluiten. Misschien dat dit met converters op te lossen valt, maar dat durf ik zo niet te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...