Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Nogmaals wat independence day vuurwerk: Reageren
GTA013 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Nooit geweten dat je deze auto gewoon kunt vinden, al helemaal getuned. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 (bewerkt) Ik wilde hier eerst een tekst in zetten, tot ik geen flouw idee had hoe dat moest. Naja, zo is die ook nog wel mooi. Bewerkt: 6 juli 2014 door GrandTheftHaye Reageren
Dexist Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Heel mooi, vooral die eerste, GrandTheftHaye! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Geweldige foto's, GrandTheftHaye! Doet me meer denken aan Vice City eigenlijk Reageren
thebig Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 GekkieJ maakt slim gebruik van een Cargobob en een brandende tractor om een vliegend lichtbaken te maken. Reageren
Together Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Geplaatst: 7 juli 2014 De 1e en 2e vind ik vooral heel erg mooi. KUTGW. Reageren
Mystik4L_NL Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Zo kom je nog eens ergens achter.. Ik maak al redelijk lang snapmatics in GTA V vaak met een auto die ik net heb getuned en ga ik er even op uit om mooie foto's te maken.. Had ik gister een account op dit forum gemaakt en zie ik dat er meer mensen gek van zijn! Vandaar net dus maar even met een van m'n auto's om wat nieuwe foto's voor deze reactie te maken Dit vind ik persoonlijk de mooiste van vandaag. (Elke dag kijk ik welke ik zelf het mooiste gemaakt vind, deze sla ik dan op in een mapje op de PC.) Hier nog wat meer van de Huntley S. Normaal maak ik er nog wel meer.. Maar om nou zoveel foto's hier neer te gooien lijkt me wat overdreven haha. Overigens is jammer genoeg de kleur van de auto in-game beter te zien, deze is heel donker blauw met zwart. Groetjes! Reageren
Niked Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Die eerste is inderdaad wel heel mooi Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Sommige mensen hebben gewoon geen respect Bewerkt: 11 juli 2014 door GrandTheftHaye Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Sommige mensen hebben gewoon geen respect de 4e foto is erg gaaf, mijn complimenten Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik vind de laatste foto het mooist van de reeks. De foto benadrukt heel mooi het verschil tussen de stad en een wijk die het wat minder heeft, wat overigens op loop afstand van de stad is. Heel mooi gedaan. Reageren
Niked Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik vind de laatste foto het mooist van de reeks. De foto benadrukt heel mooi het verschil tussen de stad en een wijk die het wat minder heeft, wat overigens op loop afstand van de stad is. Heel mooi gedaan. Ik ging juist hetzelfde zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.