Mystik4L_NL Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Random iemand belde aan bij mijn appartement. Nadat ik zo vriendelijk was om open te doen ging hij een beetje rondlopen in de keuken (En al mijn Whisky op zuipen!) en toen voor de lol maar even een foto gemaakt, achteraf vind ik hem nog wel vet eigenlijk. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Ik krijg een horror film idee van die foto, vet gedaan! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Ik reed laatst langs de kerk en ik vond dat de zon er mooi op viel dus ik dacht: foto! Reageren
Votair Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Ik reed laatst langs de kerk en ik vond dat de zon er mooi op viel dus ik dacht: foto! Mooie foto. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Goeie foto, Danger! Perfecte positie Reageren
Michael Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Leuke foto, teleurstellend van de zwarte balken die ik vaak zie op mensen hun foto's. Dat verkloot zeg maar wel de hele foto, terwijl deze bijvoorbeeld heel leuk is. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Leuke foto, teleurstellend van de zwarte balken die ik vaak zie op mensen hun foto's. Dat verkloot zeg maar wel de hele foto, terwijl deze bijvoorbeeld heel leuk is. die foto is niet gemaakt met die balken, die komen er automatisch bij als ik een foto post Reageren
Michael Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Klopt, maar dat komt waarschijnlijk omdat je geen HDMI kabel hebt. Dat kan ook gebeuren wanneer je deze balken op je foto krijgt. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Ik heb een HDMI kabel maar weet niet hoe je die balken weg moet halen en speel op een oude tv Reageren
Together Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Geplaatst: 30 juli 2014 Als je tv geen hdmi ingang heeft dan moet je met scart spelen. Met hdmi krijg je geen balken en met scart wel. Die kan je onmogelijk weghalen. Dat ligt aan de resolutie dacht ik. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Je derde foto heeft een perfect lichtinval, mijn complimenten! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Mooie foto's, GTA013! De eerste foto is mooi dankzij de lichtinval. En de tweede foto geeft me een Spaans gevoel door het eerste huisje. Maar door het gebouwen op de achtergrond weet ik ook meteen weer dat het in Los Santos is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.