Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Wat kiekjes geschoten uit verveling: Reageren
TrueSkum Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Mijn Favo character uit de GTA serie. Dit was tijdens de ''Jewel Store Job'' Bewerkt: 1 augustus 2014 door TrueSkum Reageren
GTA013 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Zijn er meer mensen die dit ook hebben meegemaakt?! Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 nu weer rotsen, valt wel op dat die obstakel glitch altijd op dezelfde plek is. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 lachen :') ps3 staat toch te koop geen gta meer voor mij maar dit xD eerst ufo dan reuzenrad nu een comeet :') Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 lachen :') ps3 staat toch te koop geen gta meer voor mij maar dit xD eerst ufo dan reuzenrad nu een comeet :') Ik heb het vandaag ook voor de eerste keer aan de hand gehad. Erg vervelend dit.Waarom moeten mensen toch altijd klooien met zulke dingen, speel de game toch zoals het is. Reageren
Niked Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 lachen :') ps3 staat toch te koop geen gta meer voor mij maar dit xD eerst ufo dan reuzenrad nu een comeet :') Ik heb het vandaag ook voor de eerste keer aan de hand gehad. Erg vervelend dit.Waarom moeten mensen toch altijd klooien met zulke dingen, speel de game toch zoals het is. Binnenkort dansende aliens Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Deze was normaal bedoeld voor de contest maar die is helaas opgeheven Reageren
Niked Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Deze was normaal bedoeld voor de contest maar die is helaas opgeheven mooi uitzicht welk appartement is dat ? Reageren
PrioX Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik heb net een speciaal Rockstar t-shirt vrijgespeeld. Het is vrij simpel. Je moet iemand vermoorden met de Gusenberg Sweeper in een online match (free mode). Reageren
Michael Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Vandaag even in Los Santos geweest met wat vrienden van een roleplay community. Ik heb een aantal gave foto's uitgeplukt en hier neergezet. Enjoy. Reageren
Mystik4L_NL Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 En ik wist niet dat dit ook kon? Haha.. Reageren
Froggle Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) #nofilter Bewerkt: 5 augustus 2014 door Froggle Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 er hing iemand in mijn garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.