Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

168

• ERRWINS

125

• Michael

97

• Danger_dog_guy_7

68

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Hij kon m`n foto niet opslaan op Social Club vandaag, maar ik vond het toch wel het maken van een foto waard toen ik een tank had weten te saven bij de stripclub :puh:

4DxHQ.jpg

Let niet op de politieauto... Die moest ik even uit de weg rammen omdat ik daarmee getest had of overheidsvoertuigen hier wel konden saven...

En nee, deze tank heb ik niet gekocht via internet. Eerlijk gestolen bij de militaire basis :D Na 26 keer proberen en halverwege de achtervolging 3 keer saven en herladen zodat m`n tank weer heel was...

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Snapmatic is veranderd na de update; de foto's die je maakt zijn nu "clear" zoals je bij de foto van Tommy ziet. :)

Geplaatst:

Snapmatic is veranderd na de update; de foto's die je maakt zijn nu "clear" zoals je bij de foto van Tommy ziet. :)

Het is dat je het zegt! Veel beter!

Geplaatst:

Dit is wellicht mijn mooiste tot nu toe. Past heel goed in de sfeer van WikiGTA. Ook leuk dat die vervelende scanlines weg zijn. :)

0_0.jpg

Geplaatst:

0_0.jpg

Ron Alternatives Windfarm.

0_0.jpgf

ffkes een sigaret opsteken.

0_0.jpg

Jedimindtricks2 (Lid van LibertyKillerZ) is echt zo'n hillbilly. Hij drinkt gewoon op straat, in Sandy Shores. Maar daar mag het eigenlijk ook alleen, zonder dat je wordt opgepakt.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...