ricky_98 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Hoii mensen, ik probeer altijd mooie fotos te maken op gta!! Kunnen jullie feedback geven?? Alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 De tweede foto springt er voor mij echt uit. Als ik het een titel mocht geven, dan zou het 'A long lonely road' noemen Heel keurig gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricky_98 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Hoii ik heb ook nog een paar natuur fotos!!! Ik ontvang graag feedback!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Wederom je tweede foto brengt een speciale gedachte bij me op. Je timing is perfect aangezien de maan precies in boom zichtbaar is. Je hebt er gevoel voor, ik zeg: Ga zo door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricky_98 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Wederom je tweede foto brengt een speciale gedachte bij me op. Je timing is perfect aangezien de maan precies in boom zichtbaar is. Je hebt er gevoel voor, ik zeg: Ga zo door ik vind het echt super tof dat je zo enthousiast bent!!!!! Dankje!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Mooie snapmatics verdienen gewoon waardering aangezien ik zelf ook bezig ben met snapmatics. Het is al weer een tijdje geleden maar ik zou het even moeten oppakken. Check mijn profiel voor mijn snapmatics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricky_98 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Mooie snapmatics verdienen gewoon waardering aangezien ik zelf ook bezig ben met snapmatics. Het is al weer een tijdje geleden maar ik zou het even moeten oppakken. Check mijn profiel voor mijn snapmatics jaa, Ik ga kijken!! Meestal speel ik gewoon iets, bijv. Sp en dan denk ik " dit is eigenlijk wel een mooi plaatje" meestal is het ook gewoon toeval dat ik daar dan loop haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik ga altijd in een invite-only sessie in Online zodat ik niet gestoord wordt en ga dan op zoek naar mooie kiekjes. Geduld is wel nodig gezien de stand van de zon en maan op bepaalde afbeeldingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2014 Politieagent in Los Santos is het gevaarlijkste beroep van de wereld. ... Tja, wat moet je hier nou bij bedenken? ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2014 Sabinee1995 en ik waren wat aan het rellen in gta met onze miniguns. Dus ik dacht: tijd voor een foto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2014 Voor de mensen die zwarte balken hebben en via een SCART hun PS3 hebben aangesloten: Ga naar video instellingen -> Zoek een vakje waar 720i meestal staat -> Klik erop -> Nu kan je kiezen uit bijna alle resolutie's zet deze op 720p,1080i of 1080p (Soms kan je TV geen 1080p aan) -> Dan bevestig je alles -> Je zal even moeten wennen aan je beeld maar je balken zijn WAARSCHIJNLIJK verholpen! (Dit is bij mij gelukt door een beetje klote, op het moment heb ik me PS3 niet in de buurt dus kan ik het niet precies uitleggen!) Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2014 Dit zijn mijn mooiste snapmatic kiekjes. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2014 Voor de mensen die zwarte balken hebben en via een SCART hun PS3 hebben aangesloten: Ga naar video instellingen -> Zoek een vakje waar 720i meestal staat -> Klik erop -> Nu kan je kiezen uit bijna alle resolutie's zet deze op 720p,1080i of 1080p (Soms kan je TV geen 1080p aan) -> Dan bevestig je alles -> Je zal even moeten wennen aan je beeld maar je balken zijn WAARSCHIJNLIJK verholpen! (Dit is bij mij gelukt door een beetje klote, op het moment heb ik me PS3 niet in de buurt dus kan ik het niet precies uitleggen!) Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Bij mij alleen maar talen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.