Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Leuke foto inderdaad! :o Is RGSC nog bij andere leden ook down? Heb wat Snaps staan, maar kan ze zo dus nooit posten :v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Thx Is RGSC nog bij andere leden ook down? Heb wat Snaps staan, maar kan ze zo dus nooit posten :v Bij mij ondervind ik geen problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Okej, het werkt, maar echt ontieglijk traag. Desalniettemin, wederom wat snaps van de nieuwe update... Vind de Furore GT en Hakuchou leuke toevoegingen! :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Leuke foto's vind de Furore GT ook wel een mooi autootje, alleen is de motor op jouw foto de LCC Innovation . Overigens ook een pracht ding. Vandaag dit shot gemaakt, vond hem wel wat hebben, zo met de hoge gebouwen op de achtergrond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Zeker, er zijn wel zo enkele plaatsjes in South LS waar je wat eigenaardige panorama's kunt maken. Leuke foto's vind de Furore GT ook wel een mooi autootje, alleen is de motor op jouw foto de LCC Innovation . Ben me er van bewust, maar van de Hakuchou heb ik geen Snap, ben verongelukt alvorens de kans te krijgen om er eentje te maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 De eerste paar Snaps (de close-ups in zwart-wit) zijn echt wel fotogeniek, proficiat daarmee! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 Hier had ik ruzie met 2 bomen :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2014 Hier nog 4 snaps uit m'n archief : Binnenkort maar weer eens nieuwe maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2014 Wat een pokke herrie had deze man. Gitaar skills had hij echter niet dan maar... En deze is ook wel leuk gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2014 Die 2de foto van jou Tommie is wel erg mysterieus. Mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Kijk eens welke bekende boot ik tegen kwam in San Andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2014 (bewerkt) En zie hier, weer een aantal snaps: Mooie zonsondergang bij de Land Act Dam en bij de rand van de stad. Minigun powerrrrr. En nog een zonsondergang bij de Del Perro Pier. Eentje boven de oceaan. Hé, waar kennen we die van? Trevor's spiegelbeeld. Wat moet je hier nou weer bij bedenken? Bewerkt: 14 oktober 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.