coolguynl Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2014 hier het mooie uitzicht van mijn appartement bij dag en nacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2014 Leuke locatie dan! Weer genoten van je verslag, tommie! Zelf doe ik ook best vaak willekeurig een roadtrip in V. Vaak eindig ik dan langs Tongva of Route 68, maar de ervaring en het verhaal is altijd net iets anders. Ik kan nog altijd genieten van simpelweg rondrijden of wandelen in Los Santos en omstreken, het is prachtig en dat zal er alleen maar op verbeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2014 (bewerkt) Ja, ik zal de volgende keer alles uit de stad niet meenemen. Zit nog te denken voor de volgende keer, ik denk aan Grapeseed, Mt Chilliad, Raton Canyon of Zancudo river. Bewerkt: 2 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2014 Mount Gordo kent hele leuke beekjes en vijvertjes die je nog kunt fotograferen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2014 (bewerkt) Oh, ja dan moet ik even kijken of ik daar met m'n 4 WD daar langs kom En anders hoe ik daar kom met m'n fiets. (Weet niet of het werkt om je eigen fiets achterin te gooien. ) Dat ga ik morgen bekijken Hier nog een paar fotootjes: >>> Door Phoenyxar: Foto's verwijderd. De reden lijkt me wel voordehand liggend.<<< En een mooie zonsondergang: Bewerkt: 4 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Hoe maak je die fotos? Moet je daarvoor ingelogd zijn bij Rockstar ofzo? Ik heb wel een Online account Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Hoe maak je die fotos? Moet je daarvoor ingelogd zijn bij Rockstar ofzo? Ik heb wel een Online account Gebruik de Snapmatic app op je ingame telefoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Een fotootje gemaakt vlak bij het nudisten kamp, hier is te zien dat een helicopter de horizon tegemoet vliegt Bewerkt: 3 november 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Hoe maak je die fotos? Moet je daarvoor ingelogd zijn bij Rockstar ofzo? Ik heb wel een Online account Gebruik de Snapmatic app op je ingame telefoon mmm ja maar als ik een foto neem met men ingame mobiel, dan moet ik me ergens aanmelden om de foto op te slaan. Ook al ben ik aangemeld om Online Bewerkt: 3 november 2014 door Sanchezmoto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Om foto's te maken moet je ook een Social Club account hebben en je PSN account gelinkt hebben aan je Social Club account. https://socialclub.rockstargames.com/signup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Om foto's te maken moet je ook een Social Club account hebben en je PSN account gelinkt hebben aan je Social Club account. https://socialclub.rockstargames.com/signup thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 (bewerkt) Zucht, wat is GTA V toch mooi. Bewerkt: 4 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Foto 1,2 en 4 zijn goed gelukt tommy! Zien er weer goed uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2014 Weer eens een fotootje gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.