Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    168

  • ERRWINS

    125

  • Michael

    97

  • Danger_dog_guy_7

    68

Top Posters In This Topic

Posted Images

?

reageer dan gewoon niet... :t

Alvorens te reageren op mijn "?" eerst misschien vragen wat er fout ging ?

Wel : ik wou ene foto plaatsen en blijkbaar werkt de link niet, dus wou ik mijn reactie WISSEN !! Maar ook dit gaat niet want je ken enkel "verbeteren" dus heb ik maar een " ? " gezet ;)

Het heeft compleet niets te maken met die foto erboven hoor :)

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

?

reageer dan gewoon niet... :t

Alvorens te reageren op mijn "?" eerst misschien vragen wat er fout ging ?

Wel : ik wou ene foto plaatsen en blijkbaar werkt de link niet, dus wou ik mijn reactie WISSEN !! Maar ook dit gaat niet want je ken enkel "verbeteren" dus heb ik maar een " ? " gezet ;)

Het heeft compleet niets te maken met die foto erboven hoor :)

ah..
Link to comment
Delen op andere websites

Dus rechtermuisknop, eigenschappen en dan url? Ik deed via share - copy link :) zal proberen

0_0.jpg

niet dus :( en al mijn pogingen kan ik ook niet wissen :( enkel rapporteren, bewerken, citeren of reageren. Zou toch ook deleten moeten staan zodat je je eigen comment kan deleten als je wenst

>>> Door Phoenyxar: En wat is er dan mis met "Bewerken"? Posts samengevoegd en afbeelding in tags gezet.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat als er hier een foto word geplaatst dat dhr. Sanchezmoto constant met een "onverwachte vraag komt". Zo word er gereageerd op de vraag en niet op de foto's. Misschien een topic maken als je een vraag hebt (?)

Link to comment
Delen op andere websites

opeens zie ik dus mijn foto erop staan??? Veel onder jullie jeugd "veronderstellen" dat iedereen alles weet van computer en moderne technologie en al die snufjes en kweet ni wa allemaal. Maar niemand legt blijkbaar degelijk uit hoe het wel moet? Opeen stsat men foto er met de text " posts samengevoegd en afbeeldingen in tags gezet" ........... in tags gezet ????

Link to comment
Delen op andere websites

vrees gewoon dat ik te oud ben om nog met jullie mee te doen op computer vlak :( 14 15jarige zijn opgegroeid met pc's en termen als iphad iPhone tag hachteg app ... welke woorden bestaan der nog? In de jaren '70 bestond voor mij dit niet :( dus ja, beter mezelf hier weghouden en alles wegdoen denk ik zo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je eens beginnen met interpunctie (punten, komma enz.) Ook moet je je zinsopbouw verbeteren zodat anderen ook begrijpen wat je bedoelt. En kortere zinnen zijn simpeler dan lange. Bijvoorbeeld:

Ik citeer:

"begrijp niet hoe je de fotos kan laden :( ik doe bij men social club de url link en hier ga ik naar afbeeldingen, plaats de url link en alles hangt vast"

Als je deze zin nou opschrijft als:

"Ik begrijp niet hoe ik foto's kan uploaden op deze site. Ik kopieër in de Social Club de url van de foto, waarna ik in dit topic naar afbeeldingen ga. Als ik de url plaats, loopt alles vast."

Zo kan ik beter begrijpen wat je nou bedoelt en hier heb je ook niet veel computerkennis voor nodig.

Maargoed, gezien je het gelukt is hier een foto te plaatsen denk ik dat je probleem is opgelost.

Om maar weer ontopic te gaan:

post-137235-0-46725000-1415379934.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

opeens zie ik dus mijn foto erop staan??? Veel onder jullie jeugd "veronderstellen" dat iedereen alles weet van computer en moderne technologie en al die snufjes en kweet ni wa allemaal. Maar niemand legt blijkbaar degelijk uit hoe het wel moet? Opeen stsat men foto er met de text " posts samengevoegd en afbeeldingen in tags gezet" ........... in tags gezet ????

Met de 'tags' worden de afbeelding tags bedoeld:

[img= ]

Tussen de 'tags' moet de afbeeldingslink komen.

Bijvoorbeeld

[img=http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1554/HZncy4LGkEWaW4_V_LukvQ/0_0.jpg]

Geeft dit:

0_0.jpg

Om de afbeeldingslink te krijgen, kan je het volgende doen:

  1. Ga naar je Snapmaticpagina en kies daar de foto die je hier wilt plaatsen,

2.Klik op die foto met de rechtermuisknop en kies "Afbeeldings-URL kopiëren",

m2mwuYt.jpg

Plak die link vervolgens tussen de IMG tags en hij staat in je bericht! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ondertussen goede raad gekregen van sommige waarvan dank :) het probleem was dus bij . Ik weet nu hoe ik de url moet zoeken maar zoals hier op de foto is bij mij niet het geval (afbeelding url kopieren) ik moet via eigenschappen gaan.

Wat betreft mijn zinsopbouw kan ik weinig aan veranderen mits ik gewoon belgisch praat en ik ook niet veel begrijp van Nederlandse zinsopbouw. Wij spreken op een andere manier hier in belgie (misschien wat boerser):)

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...