.PhoeniX. Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Trevor heeft een dikke rotzooi in zijn huis: "Smoke weed every day" Deze gast kijkt best wel zielig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Landing in Sandy Shores. IN MEMORIAM 420 MISSIONS 1525 KILLED 12568 SORTIES 102 LASER LOST TWO DISTINGUISHED UNIT CITATIONS DEDICATED JUNE 1998 "Faswan" By Robert Cholla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Het mooiste meisje dat ik in GTA al heb gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Proberen over die brug te springen met m'n vrachtwagen was misschien toch niet het beste idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Volgens mij is Lamar boos.... Deze zwever kijkt een beetje scheel Tja, en toen was het tijd voor een bakkie koffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sanchezmoto Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Geen poesje ?? Bewerkt: 18 november 2014 door Sanchezmoto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2014 Ik ben een VIP Zonsondergang in Los Santos op de PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Bewerkt: 18 november 2014 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Bewerkt: 19 november 2014 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Die tweede foto is wel indrukwekkend ;o, ook mooi dat de snapmatic-foto's een wat groter formaat hebben gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Eerste twee zijn echt heel mooi Teka , laten ook mooi de verbeteringen van de Next/current gen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik vind de laatste foto heel mooi. Vooral omdat Vinewood er prachtig opgezet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik vind Poppy zo'n geweldig personage, daar moest ik mee op de foto natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Een paar leuke kiekjes van de Xbox One versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Als je eenmaal door hebt dat je op je console bij het Gallery menu in GTA5 extra dient aan te geven dat je ze nog naar Social Club moet exporteren kom je snel aan leuke snapmatics. Als je deze foto bekijkt is het duidelijk dat Michael de Santa nog geen vlieg kwaad doet: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.