Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Heb er niet eentje kunnen vinden vanuit die hoek, maar deze lijkt er een beetje op qua waterreflectie: Bewerkt: 23 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Stukje met de Sanchez aan het rijden geweest (wel erg cool om in 1st player view te doen, vooral off-road. en toeren met de Dukes bij zonsondergang (die luchtinlaat geeft wel een enorme dooie hoek in 1st person) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Zonsondergang in Los Santos. Hier staan foto's tussen die net echt lijken: http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52354/stunning-snapmatics-captured-on-playstation-4-and-xbox-one Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Mooi plaatje tommie! En wat een prachtige plaatjes op die site zeg, wow. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Heb ik nu teveel gedronken of... Leuk detail: dit levend standbeeld heeft zich niet perfect geschminkt. Onder de kin zie je zijn huiskleur nog. Gekkie heeft eens gewerkt aan zijn verticaal parkeren. Met de vrouwtjes weet hij echter wel weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Ja, vooral deze is net echt: (Komt uit een nieuwsbericht van Rockstar; is op PS4/Xone) (Skyline_Ger) Bewerkt: 13 december 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Vandaag wat meer de natuur ingegaan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Bewerkt: 23 november 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Hier staan foto's tussen die net echt lijken: http://socialclub.ro...-4-and-xbox-one lijkt veel op sneeuw op gta v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Is het mogelijk om een lelijke foto te maken op de PS4 of XBOX ONE? Volgens mij niet. Wat een pareltjes, heren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Wauw, gewoon wauw. Die snaps op deze pagina... niet dat het er op de PS3/360 slecht uitziet, maar zulke dingen kan ik gewoon niet maken. Hulde! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) nog een paar nieuwe plaatjes geschoten wat een genot voor het oog. Ben meer aan het rondrijden en kijken dan dat ik missies aan het doen ben online. verborgen/vergeten schoonheid achter in de schuur EDIT: tommie59, op die link staan inderdaad zeer mooie foto's, maar wat ik me afvraag is ofdat die daadwerkelijk met de snapmatic gemaakt zijn. Sommige van die foto's zijn van zo'n laag punt gemaakt, wat bij mij vraagtekens oproept. Dit kan ik namelijk niet met het maken van foto's. Mijn poppetje maakt ze alleen staand :S helaas.. de mogelijkheid om ook de camera op een lager punt te houden zou een heel nieuw perspectief geven om fantastische foto's te maken. Bewerkt: 23 november 2014 door Dragon__rage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Vanuit de auto kon je op de previous-gen wel lage foto's maken. Wellicht dat het dan zo gemaakt is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Nee, deze zijn nagenoeg liggend vanaf de grond gemaakt, dus misschien gemaakt met de screenschotfunctie van de PS4. Maar aangezien ze wel gewoon op de Snapmatic pagina staan... @Dragon, kan je op de PS4 die spots op het dak nu wel aanzetten als ze er niet standaard opzitten? (Via LSC erop gezet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Nee dat gaat nog steeds niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.