TheDutchWesley Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2014 Misschien is het leuk om écht het verschil te zien door een foto op PS3 te maken en PS4, zodat je een groot verschil ziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2014 Ik kan door al die mooie plaatjes GTA5 op m'n ps3 niet meer serieus nemen, ik wil ook mooie graphics en first-person view, maar ik geef nog niet aan de drang naar een ps4, ik ben geen hongerige consument, ik wacht ARGGHH ik wil een ps4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2014 Het sneeuwde weer eens in LS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2014 Laten we de PS3 niet vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2014 Damn damn damn damn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Thanks TekaLoca! Op de Playstation 4 is GTA V echt een ongekend mooi spel, ik kan foto's blijven maken: Zijn er misschien verzoeken voor een bepaald gebied? Bewerkt: 6 december 2014 door GTA013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2014 (bewerkt) Een paar leuke foto's Op de 5e foto, zelfs mensen In Gta hebben af en toe pauze. Op de laatste foto, als mijn mobiel in het spel de foto's maakt, wie heeft er dan een foto van mijn mobiel gemaakt. lol Bewerkt: 8 december 2014 door LethalMaximus73 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2014 Ik kwam ook nog een oude bekende tegen waarvan ik meteen een close-up heb gemaakt (SPOILER!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2014 Complimenten voor alle leden die zulke mooie snapmatic's maken! Ik verbaas mij soms, hoe mooi de Next-Gen eruit ziet. Maar de Xbox 360 en PS3 zien er ook niet slecht uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2014 GTA013, jouw foto's zijn echt adembenemend. Ga vooral zo door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2014 Ff offroaden met de benefactor dubsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.