mert17 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 die heb je niet aleen compare en select Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Je dient eerst op select te drukken zodat je de foto volledig in beeld krijgt. Daarna verschijnt de 'delete' optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 ik heb aleen select en compare Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Zoals ik al zei, dien je in-game de Gallery te openen en dan de afbeelding selecteren (aanklikken) die je wilt verwijderen. Dan krijg je onderin de optie 'delete'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Het sneeuwde weer eens op gta Maar daarna was het weer prachtig weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 ik wil ook fotos nemen maar me galerij is vol en ik kan geen fotos verwijderen want er staat geen delete Ga ingame. Druk op start > ga naar galery > w8 tot alle foto's zijn geladen > druk driehoekje (idk wat het op xbox is) en verwijder ze een voor een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 er was weer sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) De titel luidt 'Je mooiste Snapmatic-kiekjes' niet "De mooiste Snapmatics van internet". De onafhankelijke ophanging vind ik zo wel mooi getoond! Bewerkt: 16 december 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 Deze zou ik zo als wallpaper kunnen instellen, wat een kwaliteit! Echt geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) Zet ik me Jb 700 mooi neer voor een fotootje. Komt er een Dukes aanrijden en parkeert ie er naast. Bewerkt: 16 december 2014 door Isic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2014 Ja, ja, we moeten er weer aan geloven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2014 (bewerkt) Kerstboom in gta v ze luisteren wel rockstar... Bewerkt: 18 december 2014 door tjarda1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.