LethalMaximus73 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Een paar leuke plaatjes uit de single player. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Een paar leuke plaatjes uit de single player. Hoe kan je daar foto's maken? Kan je daar gewoon in en uit lopen op de PS4? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Even een spoiler gezet voor het geval iemand dit nog niet wil weten. Tijdens de missie van de laatste moord aanwijzing voor dat je na de verlaten mijn gaat kan je inderdaad op de Ps4 en Xbox One daar rond lopen en dus ook foto´s maken. en ik ben net ff terug gegaan en kon gewoon met Michael weer na binnen na dat je alles al hebt op gelost. Bewerkt: 31 december 2014 door LethalMaximus73 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Ok, was dat niet de kamer van Solomon Richards op die foto's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Even een spoiler gezet voor het geval iemand dit nog niet wil weten. Tijdens de missie van de laatste moord aanwijzing voor dat je na de verlaten mijn gaat kan je inderdaad op de Ps4 en Xbox One daar rond lopen en dus ook foto´s maken. en ik ben net ff terug gegaan en kon gewoon met Michael weer na binnen na dat je alles al hebt op gelost. Hoe start je die moord eigenlijk ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) @tommie59 Dat klopt @skullz-000 Om het mystery op te lossen Moet je op verschillende plekken van de stad teksten op de muur vinden die aanwijzingen geven. ik weet ze zo niet uit het hooft, maar op youtube zijn wel filmpjes waar je ze moet zoeken. Bewerkt: 31 december 2014 door LethalMaximus73 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Hoe kom je dan in de kamer van Solomon? Kan je daar gewoon in en uit lopen op de PS4? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Hier ff een uitleg. Als je alle plekken hebt gevonden met aanwijzingen/teksten op de muren, zie youtube waar precies die aanwijzingen zijn. dan moet je ergens dicht bij Fort Zancudo duiken en vind je een lijk in het water. Als je de Solomon missies hebt gedaan, ik weet niet zeker of je ze allemaal gedaan moet hebben, kan je nadat je die lijk hebt gevonden s'avonds bij zijn kantoor naar binnen wanneer Solomon niet aan het werk is en vind je die brief op zijn bureau. Op dat moment kan je daar dus ook al vrij rond lopen dus ook foto's maken. Dan kan je na die verlaten mijn gaan om het lijk van Isaac te vinden. Na het mystery kan je zover ik weet en geprobeerd hebt gewoon weer na binnen op zowel Xbox One en Ps4. Voor als ik hier niet meer terug ben alvast een goed uiteinde allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shopke Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) [Edit] Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! Edit: Waarom doen de foto's het niet? Bewerkt: 1 januari 2015 door Shopke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Edit: Waarom doen de foto's het niet? Dat komt doordat er in de URL van de afbeelding een smiley van het forum verwerkt staat (de code van ). Ik heb daar zelf ook last van. Wat je kunt doen is de afbeelding is opslaan op je computer en vervolgens toevoegen als bijlage. Bewerkt: 31 december 2014 door PrioX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 De sneeuw in LS leverd weer wat kiekjes op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Pré-sneeuw Bewerkt: 31 december 2014 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 De sneeuw in LS leverd weer wat kiekjes op En jij loopt te zeggen dat niemand achter de consoles gaat zitten op oudjaarsdag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 De sneeuw in LS leverd weer wat kiekjes op En jij loopt te zeggen dat niemand achter de consoles gaat zitten op oudjaarsdag.. hier moest ik dus zo hard om lachen toen ik ze foto's zag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.