Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    168

  • ERRWINS

    125

  • Michael

    97

  • Danger_dog_guy_7

    68

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een spoiler gezet voor het geval iemand dit nog niet wil weten.

Tijdens de missie van de laatste moord aanwijzing voor dat je na de verlaten mijn gaat kan je inderdaad op de Ps4 en Xbox One daar rond lopen en dus ook foto´s maken.

en ik ben net ff terug gegaan en kon gewoon met Michael weer na binnen na dat je alles al hebt op gelost.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Even een spoiler gezet voor het geval iemand dit nog niet wil weten.

Tijdens de missie van de laatste moord aanwijzing voor dat je na de verlaten mijn gaat kan je inderdaad op de Ps4 en Xbox One daar rond lopen en dus ook foto´s maken.

en ik ben net ff terug gegaan en kon gewoon met Michael weer na binnen na dat je alles al hebt op gelost.

Hoe start je die moord eigenlijk ?

Link to comment
Delen op andere websites

@tommie59 Dat klopt

@skullz-000

Om het mystery op te lossen

Moet je op verschillende plekken van de stad teksten op de muur vinden die aanwijzingen geven. ik weet ze zo niet uit het hooft, maar op youtube zijn wel filmpjes waar je ze moet zoeken.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Hier ff een uitleg.

Als je alle plekken hebt gevonden met aanwijzingen/teksten op de muren, zie youtube waar precies die aanwijzingen zijn. dan moet je ergens dicht bij Fort Zancudo duiken en vind je een lijk in het water.

Als je de Solomon missies hebt gedaan, ik weet niet zeker of je ze allemaal gedaan moet hebben, kan je nadat je die lijk hebt gevonden s'avonds bij zijn kantoor naar binnen wanneer Solomon niet aan het werk is en vind je die brief op zijn bureau. Op dat moment kan je daar dus ook al vrij rond lopen dus ook foto's maken.

Dan kan je na die verlaten mijn gaan om het lijk van Isaac te vinden. Na het mystery kan je zover ik weet en geprobeerd hebt gewoon weer na binnen op zowel Xbox One en Ps4.

Voor als ik hier niet meer terug ben alvast een goed uiteinde allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Waarom doen de foto's het niet?

Dat komt doordat er in de URL van de afbeelding een smiley van het forum verwerkt staat (de code van 0_0 ). Ik heb daar zelf ook last van. Wat je kunt doen is de afbeelding is opslaan op je computer en vervolgens toevoegen als bijlage.

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...